Репозиторій ХДАК

Факультет музичного мистецтва

Факультет музичного мистецтва

 

Під-фонди цього фонду

Останні додані

  • Верещака, А. О. (Вид. центр КНУКіМ, 2023)
    Одним із важливих напрямів підготовки вокалістів є формування в них навичок вокальної імпровізації, адже остання є ефективним інструментом розвитку творчих здібностей особистостей, які навчаються у творчих ВНЗ на кафедрах ...
  • Коновалова, І. Ю.; Польська, І. І. (2023)
    The purpose of the article is to study art education as a means of forming cultural identity and civic consciousness. To achieve this goal, theoretical methods of cognition were used, in particular, the most important ...
  • Сердюк, Я. О. (ХДАК, 2024)
    Пропоноване методичне видання містить вказівки до самостійної роботи здобувачів вищої освіти першого рівня (бакалавр) в межах навчального курсу «Сучасний фортепіанний репертуар», спрямовані на доповнення існуючих знань з ...
  • Теслер, Т. М. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу має допомогти здобувачу вищої освіти набути знання, практичні вміння та навички у галузі вокально-ансамблевого виконання з огляду стилістики та іміджу для застосування їх в професійній діяльності та підготувати ...
  • Рум'янцева, А. Ю.; Степанова, О. Ю. (ХДАК, 2024)
    Навчальна дисципліна «Науково-дослідна робота» спрямована на формування у здобувачів вищої освіти загальних та фахових компетентностей, необхідних для здійснення дослідницької діяльності у сфері фортепіанного мистецтва для ...
  • Ніколенко, Р. В. (ХДАК, 2024)
    Курс «Фортепіано» сприяє вихованню естетичних критеріїв, збагаченню художньо-образного мислення здобувачів. Одним із суттєвих аспектів, що сприяє розширенню мистецького кругозору здобувачів є звернення до різнопланового ...
  • Зуб, Г. О. (ХДАК, 2021)
    Розглядається явище концертмейстерської культури як художній феномен. Мета дослідження – висвітлити, на основі порівняльно-історичного аналізу, генезис та історичний розвиток типів концертмейстерського мистецтва, визначити ...
  • Карчова, Ю. І. (ХДАК, 2024)
    У статті окреслено тенденції відродження традиції чоловічого гуртового співу на основі актуалізації героїчно-епічного начала, стильової дифузії та варіабельності втілення народнопісенної виконавської парадигми, утвердження ...
  • Шемет, Л. В. (ХДАК, 2024)
    Курс займає одне з провідних місць серед освітніх компонент і розрахований, у першу чергу, на підготовку фахівців – музикантів‑виконавців та викладачів закладів передвищої фахової та вищої музичної освіти. Дисципліна має ...
  • Кріпак, О. Л. (ХДАК, 2024)
    Метою курсу дисципліни «Основи сценічної майстерності піаніста» є оволодіння студентами основами техніки та мистецтва сценічно-виконавської діяльності; розвиток виконавських навичок майбутніх фахівців музичного мистецтва ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Большакова, Т. В. (ХДАК, 2024)
    Програма розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету «Спецінструмент», вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Чжан Лічуань (ХДАК, 2023)
    Розглянуто специфіку функціонування оркестру студентів Харківського університету, керівництво яким протягом 1880-х — 1890-х рр. здійснювали освічені професійні музиканти С. Неметць, А. фон Глен та С. Дочевський. Доведено, ...
  • Ding Boyu (ХДАК, 2023)
    The purpose of the article is to identify and systematize a complex of historical, cultural and musical factors that cau sed the great popularity of the opera “Mulan Psalm” in China and the interest i n this work of viewers ...
  • Жук, К. (ХДАК, 2023)
    Науки етномузикологія та мелогеографія у сучасному досвіді етномузикологічних досліджень працюють у тісному контакті. Нині українські дослідники успішно реалізують містку та високу ідею — дослідити весь пісенний фольклор ...
  • Папін, К. (ХДАК, 2023)
    У мультикультурних спрямуваннях сьогодення особливої актуальності набуває питання збереження традицій національних культур та пошуку шляхів їх новаційної репрезентації у художній практиці. Одним із утілень синтезу традицій ...
  • Карчова, Ю. І. (ХДАК, 2023)
    Мультикультурні спрямування сучасного історико-культурного процесу на рівні художньої практики детермінують формування плюралістичного художнього простору, індивідуальні творчі інтерпретації якого характеризуються значущими ...

View more