Розглядаються особливості виконавської реконструкції фольклорного тексту в навчально-виховному процесі та концертно-сценічній практиці студентів спеціалізації «Народний спів».
В статье раскрыто онтологическую сущность музыкального звука как исполнительской категории, что связано с поисками когнитивных параметров смысла – «становящегося явления».
У статті розглядається творчий досвід використання алеаторної техніки в сучасній музиці для баяна українських композиторів 1990-х - 2000-х років. На конкретних музичних зразках аналізуються особливості художнього втілення ...
Монографія присвячена науковому осмисленню феномена композитора, розглянутого в континуумі європейської музичної культури ХХ ст. в особистісному та
діяльнісному аспектах. Запропоновано мистецтвознавчо-культурологічну ...
Проаналізовано композиторський доробок А. П. Гайденка. З’ясовано значення його діяльності як провідного представника сучасної харківської композиторської школи. Доведено непересічну роль композитора в процесі творчого ...
Народна і джазова музика завжди були тісно пов’язані. Нині в джазі існують десятки напрямів, утім оджазування фольклорних текстів завжди посідало важливе місце. В історії світового джазу широко відомі: джаз-мануш або gypsy ...
Основною умовою, що забезпечує належне виконання музичного твору, є інтонаційна чистота строю, яку виконавець зобов'язаний вважати своїм найпершим обов'язком постійно піклуватися про це. Навчальна виконавча практика на ...
Вітчизняне дитяче народно-оркестрове виконавство упродовж останніх десятиліть завдяки міцній державній підтримці демонструє певну стабільність розвитку, про що свідчить велика кількість функціонуючих та новостворених на ...
Еволюція клавірних – фортепіанних стилів, з одного боку безпосередньо пов’язана зі змінами акустичних можливостей і конструктивних особливостей клавікорда – клавесина – фортепіано, а з іншого – зі світоглядними та естетичними ...
Мистецтво гри на духових інструментах складається з великої кількості різноманітних психофізичних дій людини для перетворення струменя повітря у музичний образ. Формування високопрофесійних виконавців – завдання завжди ...
The fruitful development of academic button accordion and accordion performance in Ukraine in the second half of the twentieth century significantly contributed to the formation of their own original repertoire. Thus, ...
Музично-культурне життя Одеси 1870-х рр., найбільшого торгівельно-економічного і культурного центру Півдня Російської імперії, особливістю якого був багатонаціональний склад його мешканців, характеризувалося строкатістю ...
Розкрито специфіку герменевтичного підходу на прикладі вивчення давньої троїцької пісні с. Солониця Лубенського району Полтавської області «На вгороді явори». Висвітлено особливості роботи над створенням сучасної сценічної ...
У словнику розглядаються терміни, поняття, категорії, жанри під кутом зору функціону-
вання популярної музики: музичної естради, поп- та рок-музики, джазу, а також людських
взаємовідносин у житті творчої особи. Вперше ...
Інтерпретація творів В.А.Моцарта, зокрема його клавірних сонат, й донині є складною проблемою для виконавця. Осмисленню змісту музики геніального віденського класика вельми сприяє вивчення традицій та історико-культурного ...
Багатовимірність та амбівалентність реалій музики ХХ ст., зростання її аксіологічних чинників, розширення образно-емоційного змісту та раціоначала детермінує звернення до проблематики стилю – узагальнювальної мистецької ...
Розглядаються проблеми творчого музичного мислення як основи фортепіанного виконавства. Вивчаються процеси та тенденції впливу музичного мислення на виконавський процес, який зумовлений вдосконаленням творчої концепції ...