Abstract:
Актуальність теми зумовлена: недостатнім вивченням особливостей скет-імпровізацій у джазі; розбіжностями в трактуванні поняття "вокаліз" у джазовій культурі між академічними і джазовими музикантами; майже повною відсутністю в українському музикознавстві аналізу застосування скету або його елементів в зразках академічної музики, в естрадній та поп-музиці, а також в суміжних видах мистецтв - мультиплікації, кінематографії; у контексті проблеми розповсюдження скету серед виконавців різних національних традицій потребою проаналізувати творчість деяких джазових музикантів - видатних виконавців скет-імпровізацій, зокрема Д. Рівз (США), В. Колеснікова, Т. Боєвої (Україна), А. Мустафа-Заде (Азербайджан-Німеччина). Об'єктом дослідження є джазове вокальне виконавство. Предметом дослідження - специфіка джазової скет- імпровізації. Метою роботи є виявлення значення скету в сучасному культурному просторі, адже впровадження й використання скету нині охопило не лише суто сферу джазового вокального виконавства, а й музичну естраду, фольк-, естно-, поп-, і рок-музику, поширилося на інші галузі мистецтва.