У багаторівневій системі цілісної музичної культури КНР, що має підкреслено поліетнічній характер, та виявляє на сучасному етапі інтенції до реформ та відкритості, зростає значущість осягнення унікальної мистецької спадщини ...
Генеза впровадження лістівських традицій у китайську піаністичну культуру розпочалася ще на початку ХХ ст., майже водночас із виникненням у Китаї європейських музичних осередків (найпотужнішого в Шанхаї), де працювали й ...
Яскравою складовою сучасного музичного мистецтва Китаю нині, безумовно, є галузь фортепіанного виконавства, яка за останні півстоліття значно еволюціонувала та швидко посіла лідерські місця. Сучасні китайські піаністи ...
Основоположною ознакою сучасності є постійне зростання та розвиток міжкультурного діалогу між Сходом та Заходом. Важливим напрямом цієї кроскультурної взаємодії є активізація взаємозв’язків між Європою та Китаєм у сфері ...
Ім’я сучасного китайського композитора Гуань Ся є дуже відомим і в своїй країні, і за її межами. Він є автором низки опер, ряду симфоній і симфонічних увертюр, великих інструментальних і хорових творів, а також значної ...
У музичній культурі Китаю кінця ХХ – початку ХХІ ст. постать композитора, диригента і музично-громадського діяча Цзінь Сяна (1935–2015) посідає одне з провідних місць. Він є автором багатьох творів у різних жанрах. Значну ...
Період бурхливого розвитку фортепіанного виконавства в більшості країн Східної та Південної Азії розпочався в середині ХХ ст., а його пік припав на кінець ХХ — початок ХХІ ст., коли в Китаї, Тайвані, Японії, В’єтнамі, ...
Двома основними стилями в китайській музичній естетиці, зокрема у китайській фортепіанно-педагогічній літературі, вважаються стиль «Вен», який характеризується як «спокій», і «Ву», що трактується як «войовничий».
Академічна хорова музика відіграє вагому роль у мистецькому житті сучасного Китаю та є яскравим явищем, що демонструє високий рівень професіоналізму та різноманіття в жанрово-стильових та виконавських проявах. Художньому ...