Репозиторій ХДАК

Перегляд Кафедра теорії та історії музики по назві

Перегляд Кафедра теорії та історії музики по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Коновалова, І. Ю.; Польська, І. І. (2023)
    The purpose of the article is to study art education as a means of forming cultural identity and civic consciousness. To achieve this goal, theoretical methods of cognition were used, in particular, the most important ...
  • Wei Weinyun (2024)
    Chinese folk music has a rich history going back thousands of years, the specific “folk penny” genre, with its modern influences, began to take shape in the 20th century. Chinese folk music combines traditional Chinese ...
  • Du Yuling (ХДАК, 2024)
    China has rich vocal traditions, giving rise to various “vocal schools” across its vast territory. These schools,particularly within Chinese opera and folk music, reflect unique styles, techniques, and approaches to vocal ...
  • Польская, И. И.
    Стаття продовжує низку робіт автора, пов'язаних із особистістю і творчістю І. Брамса, маючи на меті виявлення семантичної специфіки відображення творчості Р. Шумана і шуманівських традицій в музиці Й. Брамса на прикладі ...
  • Shchepakin, V.; Borysova, A. (2023)
    From the first minutes of the full-scale russian aggression on February 24, 2022, the one and a half million city of Kharkiv became a direct target and object of the aggressor's capture. In just a few days, Ukraine's second ...
  • Konovalova, I.; Polskaya, I.; Riabukha, N.; Shchepakin, V.; Stepanova, O.; Trubnikova, L.; Roshchenko, O. (Liha-Pres, 2020)
  • Dai Fenly (ХДАК, 2024)
    Chinese opera is one of the oldest forms of dramatic art in the world. Chinese opera traces its roots to ancient forms of performance that existed as early as the “Shang” (1600–1046 BC) and “Zhou” (1046–256 BC) dynasties. ...
  • Roshchenko, O. H. (2021)
    У статті розглядаються такі рівні опрацювання міфу опери у "Лоенгріні" Вагнера: семантичні функції оронімів Монсальвата та Валгалли, концентрична драматургія як ознака зворотного часу хронотоп-сакра. Дослідження базується ...
  • Dean Gayron (ХДАК, 2024)
    Vocal techniques in Chinese music are significantly differ from Western vocal styles. These techniques are deeply rooted in cultural aesthetics and are tied to the characteristics of the Chinese language. One of the key ...
  • Ding Boyu (ХДАК, 2023)
    The purpose of the article is to identify and systematize a complex of historical, cultural and musical factors that cau sed the great popularity of the opera “Mulan Psalm” in China and the interest i n this work of viewers ...
  • Пань Хе (ХДАК, 2024)
    Насичена гастрольна діяльність китайської піаністки Цзо Чжан (сценічне ім’я Зі Зі, 1988 р.н.) триває постійно. Навчання дівчинки гри на фортепіано розпочалося в Берліні. Піаністка неодноразово брала участь у конкурсах ...
  • Коновалова, І. Ю. (ХДАК, 2023)
    Програма курсу розкриває специфіку художньо-процесуальних та структурних закономірностей музичного мистецтва з акцентуацією його вокальної складової, елементів музичної мови та їх роль у формотворенні. Курс скерований на ...
  • Мовчан, О. Ю. (ХДАК, 2023)
    У сучасній європейській музиці акордеон часто використовується в ансамблях, які включають різні традиційні інструменти, такі як скрипка, гітара та мандоліна, а також етнічні духові та перкусія. Ці ансамблі основуються на ...
  • Пен Лю (ХДАК, 2024)
    Антрепренерська діяльність Фердинанда Бергера відіграла визначальну роль у розповсюдженні оперного мистецтва в провідних культурних центрах України, зокрема Києві, Одесі, Полтаві із середини ХІХ ст. У 1850-х рр. Ф. Бергер ...
  • Щепакін, В. М. (2024)
    Перебуваючи з перших годин повномасштабної російської агресії під постійними атаками ворога, втративши величезну кількість земляків-захисників і мирного населення, маючи знищені або понівечені інфраструктурні об’єкти, ...
  • Щепакін, В. М. (ХДАК, 2020)
    Дисципліна містить спектр чільних філософських і музикознавчих підходів до вивчення музичної культури в усіх її проявах, адже, будучи одним із способів соціального буття і художнього відображення й осмислення дійсності, ...
  • Клик, Б. (ХДАК, 2023)
    Мистецтво здатне виконувати дві основні функції — відображення подій у житті та вплив на емоції людини, які під час війни набувають особливого значення й активної зворотної реакції від реципієнта. У нашому дослідженні ...
  • Іваницька, Д. (ХДАК, 2023)
    Сонати Д. Скарлатті досить широко представлені в концертному та педагогічному репертуарі домристів. Їх виконання є окремою сферою наукових досліджень, що зумовлено особливостями уртексту як першоджерела й ключового чинника ...
  • Пасека, С. (ХДАК, 2024)
    У опері Ш. Гуно «Ромео та Джульєтта» образ Джульєтти як один із центральних персонажів трагедії є багато гранним та поєднує в собі юнацьку безтурботність зі здатністю до глибокого кохання та самопожертви. Характер героїні ...
  • Крайников, А. О. (2020)
    Зростання інтересу до культурної спадщини українського народу є домінантною ознакою музикознавчих досліджень початку XXI століття. Актуальним є також дослідження оперної та камерної творчості видатного українського співака ...