dc.contributor.author |
Пискун, Д. А. |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-19T11:39:48Z |
|
dc.date.available |
2021-04-19T11:39:48Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Пискун, Данило Анатолійович. Комікси в екранній культурі США ХХІ ст.: на прикладі кінопродукції студій DC та MARVEL : диплом. робота другого рівня вищ. освіти (магістр) за спец. 021 "Аудіовіз. мистецтво та виробництво" / Пискун Данило Анатолійович ; наук. кер. Миславський В. Н. ; рец. Костогриз С. О. ; М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Ф-т аудіовіз. мистецтва, Каф. телебачення. - Харків, 2021. - 68 с. |
ua |
dc.identifier.uri |
http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/11766 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність теми. Комікс - є особливим типом графіки, яка робить обов'язковим моушен-мислення. При цьому, як мистецьке явище, комікс-культура володіє важливими засадничими властивостями кінематографічної дії. Графічна новела має візуальний сюжет, лінійно-оповідальний виклад, моральні сентенції, усе те, що за визначенням існує у природі кінематографічної художньої мови. Об'єкт дослідження - аналіз комікс-культури як художньо-мистецьке явище. Предмет дослідження - екранізації комікс-історій та кіно-адаптації (на прикладі робіт студій "Марвел" та "ДіСі"). Мета роботи - дослідити основні властивості процесу набуття комікс-історіями кінематографічного значення, перетворення графічних новел на аудіовізуальну художню стратегію, що функціонує за принципами існування мистецького твору, маючи при цьому виразний комерційний мотив та яскраво виражену "ігрову" потужність. |
ua |
dc.language.iso |
ua |
ua |
dc.publisher |
ХДАК |
ua |
dc.subject |
кіномистецтво США, US cinema |
ua |
dc.subject |
комікси, comics |
ua |
dc.title |
Комікси в екранній культурі США ХХІ ст.: на прикладі кінопродукції студій DC та MARVEL |
ua |
dc.title.alternative |
диплом. робота другого рівня вищ. освіти (магістр) за спец. 021 "Аудіовіз. мистецтво та виробництво" |
ua |
dc.type |
Master thesis |
ua |