Кафедра оркестрових інструментів: Recent submissions

  • Козеняшев, Є. А. (ХДАК, 2024)
    Методичні рекомендації з дисципліни «Спецінструмент» спеціалізації «Духові та ударні інструменти» «Оволодіння навичками гри на українських духових інструментах» мають на меті дати студентам знання про походження і розмаїття ...
  • Косенко, Г. Г. (ХДАК, 2024)
    Програма та навч.-метод матеріали з курсу «Квартетний клас» призначені для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня освіти зі спеціальності 025 «Музичне мистецтво». Зміст програми та нав.-метод. матер. розкриває ...
  • Гайденко, І. (ХДАК, 2023)
    Творча робота в реальному житті композитора не завжди співпадає з відведеним на неї робочим часом. Буває так, що перебування на робочому місці у відведений на роботу час не дає результату, а цікаві ідеї можуть приходити ...
  • Алтухов, В. (ХДАК, 2023)
    Останніми роками в навчальному процесі підготовки юних музикантів- виконавців спостерігається активне залучення сучасних цифрових медійних та музичних технологій. Суворі виклики та випробування для мистецької освіти створили ...
  • Алтухова, І. (ХДАК, 2023)
    Останнім часом спостерігається тенденція збільшення уваги до використання у шкільній педагогічній практиці джазового та естрадного репертуару, творів сучасних авторів. Ці п’єси та етюди якісно розвивають у дітей почуття ...
  • Романенко, С. Ю. (ХДАК, 2023)
    Серед найважливіших проблем скрипкової педагогіки однією з найскладніших є проблема постановки в широкому розумінні цього умовного, дуже неточного, але загальноприйнятого терміна. Не дивно, що цій проблемі присвячено, ...
  • Зима, В. О. (ХДАК, 2023)
    Інструментальне тріо як невід’ємний представник музичної культури не можна назвати маловивченим, радше навпаки, це один з улюблених об’єктів дослідження багатьох європейський музикознавців. Така зацікавленість зумовлена ...
  • Козеняшев, Є. А. (ХДАК, 2023)
    Спогади про тарагот в угорських джерелах датуються ХV ст. Не відомо, чи вперше він занесений до Європи угорцями, які імігрували зі Сходу у ІХ ст., але, безперечно, інструменти цього типу походять із Ближнього Сходу (зурна) ...
  • Гладких, А. В. (ХДАК, 2023)
    Специфіка оркестрового виконавства вимагає суворо узгодженого й водночас гнучкого ритму. Досягнення цих його якостей сприяє виробленню у всіх учасників єдиного та безперервного почуття темпу та метроритму, а також навичок ...
  • Косенко, Г. Г. (ХДАК, 2023)
    Навіть у такі складні часи українські заклади освіти продовжують надавати свої послуги. Сьогодні як ніколи цінується креативність та ініціативність викладачів. Над-актуальним стало володіння гаджетами, знання всіх тонкощів ...
  • Козеняшев, Є. А. (ХДАК, 2023)
    Методичні рекомендації з дисципліни «Спецінструмент» «Перманентне дихання при грі накларнеті» мають допомагати у процесі виховання фахівця. Предметом вивчення є узагальнений теоретичний, методичний і виконавський досвід ...
  • Романенко, С. Ю. (ХДАК, 2023)
    Вивчення інтонування на струнних інструментах тісно пов’язане із пошуками нових закономірностей в галузі музичної акустики, теорії музики та особливостей слухового сприйняття звуковисотностей. Одним з найважливіших компонентів ...
  • Гладких, А. В. (ХДАК, 2020)
    Тезово розглянуті особливості джазового фразування, що має на увазі правильну інтерпретацію самостійного музичного уривка.
  • Гайденко, І. А. (ХДАК, 2020)
    Вимушені умови карантину весни 2020 року підняли нові питання організації роботи оркестру ХДАК. Традиційна методика репетицій передбачає роботу над музичним твором, розподілену на декілька етапів: індивідуальну роботу над ...
  • Романенко, С. Ю. (ХДАК, 2021)
    Інтонація є невід’ємним атрибутом мови, що сприяє її розумінню та виразності. Інтонація дозволяє визначити правильність відтворення висотних звукових співвідношень на інструментах з частково фіксованим чи нефіксованим ...
  • Откидач, В. М. (2019)
    У словнику розглядаються терміни, поняття, категорії, жанри під кутом зору функціону- вання популярної музики: музичної естради, поп- та рок-музики, джазу, а також людських взаємовідносин у житті творчої особи. Вперше ...
  • Персидський, Ю. В. (ХДАК, 2020)
    Військова музика — музика, яка слугує цілям патріотичного виховання та стройового навчання військ. Засобами військової музики у військах здійснюються також функції сигналізації, оповіщення, зв’язку та управління. Виконується ...
  • Козеняшев, Є. А. (ХДАК, 2021)
    «Як тебе не любити, Києве мій»… Хто з українців та прихильників української пісні у світі, народної чи складеної композиторами України, не підспівував цей рефрен? Автором пісні «Києве мій», що стала гімном однойменного ...
  • Гладких, А. В. (ХДАК, 2021)
    Головною умовою, що забезпечує якісне виконання при грі на духових інструментах, є вміння музиканта правильно узгодити дихання, роботу язика, губ, пальців і слуху. Усі ці компоненти, перебуваючи в постійній ігровій взаємодії, ...
  • Будьоний, В. В. (ХДАК, 2021)
    Питання про класифікацію ударних інструментів невіддільне від питання про загальну класифікацію музичних інструментів, які намагалися диференціювати ще з античних часів. У згадках індійських авторів (I ст. до н.е.) музичні ...