Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мізяк, В. Д. | |
dc.date.accessioned | 2021-04-27T07:17:17Z | |
dc.date.available | 2021-04-27T07:17:17Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мізяк В. Д. Світова драматургія на харківській сцені в режисурі М. Яремківа / В. Д. Мізяк // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учених, 23-24 квіт. 2020 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, М-во культури, молоді та спорту України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: В. М. Шейко та ін.]. — Харків, 2020. — C. 141-142. | ua |
dc.identifier.uri | http://95.164.172.68:8080/khkdak-xmlui/handle/123456789/1247 | |
dc.description.abstract | У 1992 р. режисер Микола Яремків був одним із перших на українській сцені, хто звернувся до теми дисидентства. У виставі за п’єсою чеського драматурга Вацлава Гавела «Largo desolato» («Повільна руйнація») режисер зіштовхнув два різновиди театру — психологічно нюансоване, емоційно концентроване, на межі нервового зриву проживання (у головного героя) та циркову буфонаду (у ретельно розведених» за цирковими ж амплуа інших персонажів і розгорнутій у виставі низці так само циркових «гегів»). | ua |
dc.language.iso | other | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | театральні режисери, theater directors | ua |
dc.subject | Україна, Ukraine | ua |
dc.title | Світова драматургія на харківській сцені в режисурі М. Яремківа | ua |
dc.type | Article | ua |