Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кріпак, О. Л. | |
dc.date.accessioned | 2021-05-13T11:38:35Z | |
dc.date.available | 2021-05-13T11:38:35Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Кріпак О. Л. Фортепіанні концерти Алемдара Караманова: аспекти мовностильової еволюції / О. Л. Кріпак // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учених, 22-23 квіт. 2021 р. / М-во культури та інформ. політики України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України. — Харків, 2021. — С. 98–99. | ua |
dc.identifier.uri | http://95.164.172.68:8080/khkdak-xmlui/handle/123456789/1335 | |
dc.description.abstract | У творчому доробку А. Караманова (1934–2007 рр.) — композитора-симфоніста за типом мислення — особливе місце посідають три фортепіанні концерти, у яких, неначе в дзеркалі, відображається еволюція його стилю. Ознаками цього стилю є гіпертекстуальність — охоплення біблійної тематики в грандіозних циклах симфоній, що потребувало вироблення особливого типу програмного симфонізму з акцентуванням на тих інтонаційних джерел, які відповідають умовній символічній сюжетиці. | ua |
dc.language.iso | other | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | композитори українські, composers are ukrainian | ua |
dc.title | Фортепіанні концерти Алемдара Караманова: аспекти мовностильової еволюції | ua |
dc.type | Thesis | ua |