Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кріпак, О. Л. | |
dc.date.accessioned | 2021-06-29T09:31:08Z | |
dc.date.available | 2021-06-29T09:31:08Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Кріпак О. Л. Фортепіанні концерти А. Караманова: "крива" мовно-стильової еволюції / О. Л. Кріпак // Культура України : зб. наук. пр. / М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури ; [редкол.: Сташевський А. Я. (голов. ред.) та ін. ; за заг. ред. А. Я. Сташевського]. — Харків, 2021. — Вип. 72. — C. 101-109. | ua |
dc.identifier.uri | http://95.164.172.68:8080/khkdak-xmlui/handle/123456789/1440 | |
dc.description.abstract | Розглянуто особливості концертно-фортепіанного стилю А. Караманова — видатного українського композитора, творчість котрого лише останнім часом стає предметом музикознавчого дискурсу. Окреслюється «крива» овностильової еволюції, етапи якої позначені трьома масштабними концертами композитора, останній з яких, з підзаголовком «Ave Maria», уже здобув світову популярність і увійшов до репертуару видатних виконавців як в Україні, так і за її межами. На основі повного аналізу жанрово-стилістичного комплексу феномену «фортепіанний концерт» запропоновано дефініцію поняття концертно-фортепіанний стиль», що екстраполюється на авторський стиль А. Караманова в цьому жанрі. Означено та узагальнено характерні ознаки трьох фортепіанних концертів композитора — своєрідного циклу-триптиха, у якому через діяльність А. Караманова як композитора-піаніста втілено константні та індивідуально-новаторські ознаки жанру, що набув значення симфонізованої концептуальної моделі не лише у його творчості, а й у діяльності багатьох композиторів України та зарубіжжя кінця ХХ–ХХI ст. | ua |
dc.language.iso | other | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | фортепіанна культура, piano culture | ua |
dc.title | Фортепіанні концерти А. Караманова: "крива" мовно-стильової еволюції | ua |
dc.type | Article | ua |