Пропоноване методичне видання містить вказівки до самостійної роботи здобувачів вищої освіти першого рівня (бакалавр) в межах навчального курсу «Сучасний фортепіанний репертуар», спрямовані на доповнення існуючих знань з ...
Навчальна дисципліна «Науково-дослідна робота» спрямована на формування у здобувачів вищої освіти загальних та фахових компетентностей, необхідних для здійснення дослідницької діяльності у сфері фортепіанного мистецтва для ...
Курс «Фортепіано» сприяє вихованню естетичних критеріїв, збагаченню художньо-образного мислення здобувачів. Одним із суттєвих аспектів, що сприяє розширенню мистецького кругозору здобувачів є звернення до різнопланового ...
Розглядається явище концертмейстерської культури як художній феномен. Мета дослідження – висвітлити, на основі порівняльно-історичного аналізу, генезис та історичний розвиток типів концертмейстерського мистецтва, визначити ...
Метою курсу дисципліни «Основи сценічної майстерності піаніста» є оволодіння студентами основами техніки та мистецтва сценічно-виконавської діяльності; розвиток виконавських навичок майбутніх фахівців музичного мистецтва ...
Пошуковістю, як генеральною ознакою доби, яскраво позначена творчість одного з найоригінальніших композиторів першої половини ХХ ст. М. Рославця (1881–1944). Його прагнення до винаходу нової системи організації звуку ...
Фортепіанні транскрипції власних пісень відомого американського композитора Джорджа Гершвіна, які 1932 року були опубліковані у збірці під назвою George Gershwin’s Songbook, неодноразово привертали увагу широкого кола ...
Генезу харківської піаністичної школи дослідники зазвичай пов’язують
з останніми десятиліттями ХІХ — початком ХХ ст. і, зокрема, з діяльністю
І. І. Слатіна — засновника харківського музичного училища та консерваторії,
Р. ...
На сьогодні в теоретичному музикознавстві закладено засади повноцінної, науково-аргументованої теорії фактури в музиці. Фактура — комплексне явище та наріжний виражальний засіб, який за своєю значимістю кореспондує з ...
Представники однієї з найстаріших і провідних в Україні — харківської
фортепіанної школи — зробили вагомий внесок у розвиток національної і світової
музичної культури. Виконавські та педагогічні досягнення харківських ...
У статті окреслено специфіку фортепіанної творчості В. Польової, детерміновану значущістю концептів духовності, душевної чистоти, прагненням створити картину універсуму на основі лірико-філософської рефлексії, нової ...
У статті розглянуто специфіку виконавського втілення збірки фортепіанних транскрипцій Songbook Дж. Гершвіна відомими сучасними піаністами Д. Ахацом, М. Ендресом. М.-Р. Делоркою, Ф. Брале, А. Тровато, М. Заккарією, Е. ...
Музична культура Китаю у ХХ ст. розвивалась під знаком синтезу національних музичних традицій і досвіду європейської академічної музики. У контексті цих процесів композиторами створюються численні опуси, що є адаптацією ...
Діяльність концертмейстера — одна з найзатребуваніших у музичній сфері творчості та виконавства. Музикант-концертмейстер, як правило, піаніст, супроводжує й підтримує своєю грою партії інструменталіста чи співака під час ...
Термін «піанізм» використовується для характеристик різних шкіл гри на фортепіано: віденській (В. Моцарт, І. Гуммель, К. Черні та ін.), лондонській (М. Клементі, Д. Фільд та ін.), шкіл Ф. Ліста, Т. Лешетицького, Ф. Бузоні. ...
Музично-просвітницька діяльність харківських піаністів почалася ще в ХІХ ст. у межах концертів музичного товариства, після реорганізації якого в музичне училище (1883) і консерваторію (1917) розпочалася регулярна виконавська ...
Дисципліна «Історія фортепіанної педагогіки» належить до теоретичного циклу, але має також і практичну спрямованість, сприяючи глибшому проникненню у специфіку фортепіанної гри, вдосконаленню виконавських та педагогічних ...
Вивчення дисципліни «Історія фортепіанної педагогіки» спрямоване не лише на формування у здобувачів здатності вирішувати певні педагогічні проблеми, але й на виховання в них вміння працювати з різноманітними джерелами ...
Предметом пропонованої навчальної дисципліни є специфіка фортепіанного та ансамблевого виконавства в усіх формах його художнього функціонування. Вивчення навчальної дисципліни «Фортепіанний ансамбль» сприяє не тільки ...
Курс «Фортепіано» сприяє вихованню естетичних критеріїв, збагаченню художньо-образного мислення здобувачів. Одним із важливих аспектів даного курсу є здобуття навичок самостійної музично-творчої роботи здобувачів освіти. ...