Repository KhDAK

Browsing Кафедра хорового диригування та академічного співу by Title

Browsing Кафедра хорового диригування та академічного співу by Title

Sort by: Order: Results:

  • Сахно, І. (ХДАК, 2023)
    В історичному розрізі стан церковно-співочої культури більшою чи меншою мірою перебуває під впливом соціальної хвилеподібності. Гоніння, війна, мирний час по-своєму насичують культурний народний пласт, починаючи від ...
  • Воскобойнікова, В. В. (ХДАК, 2023)
    Розглянуто особливості композиторського прочитання текстів П.  Елюара в кантаті Ф.  Пуленка «Сніговий вечір». Виявлено, що алегоричність текстів П. Елюара надала Ф. Пуленку широких можливостей тонко тлумачити образи ...
  • Бойко, В. Г. (ХДАК, 2020)
    «Диригування» – одна з основних профілюючих дисциплін навчального плану у системі фахових дисциплін диригентсько-хорового циклу з професійної підготовки магістрів за галуззю знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальністю ...
  • Бойко, В. Г. (ХДАК, 2020)
    «Диригування» – одна з основних профілюючих дисциплін навчального плану у системі фахових дисциплін диригентсько-хорового циклу з професійної підготовки бакалаврів за галуззю знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальністю ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Кочержук, К. (ХДАК, 2023)
    Композитор Микола Стецюн прийшов у дитячу хорову музику досвідченим майстром. Одне з кращих творів в його спадщині — «Різдвяний триптих» на слова А. Марченко — досить характерний для творчості композитора. Автор передбачив ...
  • Іванова, Ю. М. (ХДАК, 2020)
    Хорова музика М. Марка Кармінського назавжди увійшла в концертну практику дитячих хорових колективів України. Протягом усього творчого шляху композитор звертався до дитячого хору.
  • Сахно, І. Л. (ХДАК, 2023)
    Як давні ревнителі благоліпності богослужіння, з одного боку, так і сучасні практики літургійного слова разом з науковцями, з іншого, обстоюють примат тексту над мелосом (або музичною складовою) піснеспіву. Це є частково ...
  • Хібнік, Д. (ХДАК, 2023)
    У численному розмаїтті народних українських колядок можна простежити відмінності між ними за змістом: одні розповідають про народження Христа, його перші дні життя на землі, про волхвів та Ірода; інші ж славлять сонце, ...
  • Циганок, О. (ХДАК, 2023)
    Триптих для змішаного хору a cappella під назвою «Алілуя» створено композитором В. Сильвестровим у 2006 р. Три частини циклу — «Вечір», «Ранок», «Ніч» — відображають етапи людського життя: легку та безтурботну молодість, ...
  • Жданов, М. М. (ХДАК, 2021)
    В умовах нинішнього розвитку українського хорового мистецтва набуває значущості «порозуміння» виконавських прочитань сучасних творів, які ілюструють звернення до глибинних національних джерел, сакральних традицій і ...
  • Браїловська, Ю. (ХДАК, 2023)
    Твір В. Птушкіна для дитячого хору і симфонічного оркестру “Salve Regina” написано на текст відомої католицької молитви. Музика кантати народжує величний, урочистий образ цариці небесної, котрий уражає вмінням автора ...
  • Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2020)
    Композиторська інтерпретація філософсько-художньої спадщини Г. Сковороди — сталий напрям хорового мистецтва України на сучасному етапі. Серед композиторів-інтерпретаторів творчого спадку українського філософа — Віталій Кирейко.
  • Ткаченко, А. О. (ХДАК, 2021)
    Актуальність теми дослідження полягає: у розгляді духовної музики Ф. Пуленка як одного з провідних жанрів творчості; в осягненні сукупності жанрово-стильових особливостей меси ХХ ст.; у дослідженні специфіки композиторської ...
  • Рей, А. (ХДАК, 2023)
    Фрaнк Мартін — один з найвидатніших швейцарських композиторів ХХ ст. «Страсті за Матвієм» Й. Баха, які майбутній музикант почув у віці дванадцяти років, визначили його покликання. Єдиним учителем митця був композитор ...
  • Воскобойнікова, Ю. В.; Іванова, Ю. М. (ХДАК, 2020)
    «Методика викладання спеціальних дисциплін» є підсумковим предметом комплексної підготовки студентів до самостійної педагогічної діяльності важливим етапом закріплення навичок, знань та умінь. Навчальна дисципліна «Методика ...
  • Смирна, О. Ю.; Третьякова, Л. В. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету «Методика викладання спеціальних дисциплін», методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account