Репозиторій ХДАК

Перегляд Кафедра хорового диригування та академічного співу по назві

Перегляд Кафедра хорового диригування та академічного співу по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Гіголаєва-Юрченко, В. О. (2021)
    Пошук універсальних методів постановки голосу неможливо здійснювати без певного розуміння природної роботи голосового апарату. Відсутність єдиної фундаментальної науки веде до значного дефіциту знань у вокально-педагогічних ...
  • Манько, С. Б. (ХДАК, 2021)
    Досліджено діяльність вітчизняної вокальної естрадної школи в сучасній музичній культурі України. Виявлено специфіку розвитку сучасної вокальної естрадної школи України. Проаналізовано наявні методики, які використовують ...
  • Зуб, Г. (ХДАК, 2023)
    Важливим етапом у практичній діяльності концертмейстера класу хорового диригування є самостійна робота. Видатний педагог, хормейстер А. Мірошнікова в методичних рекомендаціях до курсу «Концертмейстерський клас», ...
  • Кирик, І. (ХДАК, 2023)
    Останніми роками хорові факультети ЗВО України стикаються з нестачею про- фесійних кадрів, котрі мають можливість і бажання працювати концертмейстерами у класах хорового диригування. За наявності великої кількості ...
  • Єрмак, М. (ХДАК, 2023)
    Особливу увагу у виконанні барочних арій слід приділити співакам- контртенорам, голоси котрих за тембровим наповненням та діапазоном схожі з жіночими співочими голосами (від сопрано до контральто). Вони сприймаються, по ...
  • Гіголаєва-Юрченко, В. (ХДАК, 2023)
    Голосовий апарат складається з трьох основних частин: дихального апарату, гортані та органів артикуляції. На якість їхньої роботи на біомеханічному й акустичному рівні впливають: ступінь активності дихальної мускулатури; ...
  • Радько, В. Р. (ХДАК, 2021)
    Актуальність дослідження зумовлена відсутністю сформованої теорії хорового диригування, попри наявність окремих праць з цієї тематики, а також обґрунтованої концепції кількісного та якісного балансу теоретичних та практичних ...
  • Фу Сіньбінь (ХДАК, 2023)
    Протягом усієї історії хорового мистецтва функції та завдання співаків дещо змінювалися відповідно до особливостей культурної парадигми, мистецького контексту та іншої специфіки буття хорового колективу. Залежно від цих ...
  • Воскобойнікова, Ю. В. (ХДАК, 2023)
    Будь-який процес диригування — чи то хорового, чи то симфонічного — є складною системою комунікації, яка охоплює автора музики (а в хоровому мистецтві й автора тексту), диригента та виконавців. І якщо контакт диригента з ...
  • Гіголаєва-Юрченко, В. О. (ХДАК, 2020)
    Відомо, що вокальна педагогіка є галуззю знань, що вивчає природу співочого голосу, спеціалізується на використанні її можливостей в музично-виконавській практиці, а також це наука, присвячена навчанню й вихованню професійних ...
  • Давидович, Л. В.; Гіголаєва-Юрченко, В. О. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу зорієнтований на формування практичних навичок ансамблевого музикування, як важливої професійної компетенції для майбутніх сольних виконавців. Для викладачів, бакалаврів спеціальності 025 «Музичне мистецтво», ...
  • Гіголаєва-Юрченко, В. О. (ХДАК, 2024)
    Вокально-фонопедична методика – це авторський курс, що включає в себе наукові основи фонопедагогіки та вокальної педагогіки; демонструє закони їх взаємодії; розкриває можливості використання основних принципів фонопедичної ...
  • Сахно, І. (ХДАК, 2023)
    В історичному розрізі стан церковно-співочої культури більшою чи меншою мірою перебуває під впливом соціальної хвилеподібності. Гоніння, війна, мирний час по-своєму насичують культурний народний пласт, починаючи від ...
  • Воскобойнікова, В. В. (ХДАК, 2023)
    Розглянуто особливості композиторського прочитання текстів П.  Елюара в кантаті Ф.  Пуленка «Сніговий вечір». Виявлено, що алегоричність текстів П. Елюара надала Ф. Пуленку широких можливостей тонко тлумачити образи ...
  • Бойко, В. Г. (ХДАК, 2020)
    «Диригування» – одна з основних профілюючих дисциплін навчального плану у системі фахових дисциплін диригентсько-хорового циклу з професійної підготовки магістрів за галуззю знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальністю ...
  • Бойко, В. Г. (ХДАК, 2020)
    «Диригування» – одна з основних профілюючих дисциплін навчального плану у системі фахових дисциплін диригентсько-хорового циклу з професійної підготовки бакалаврів за галуззю знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальністю ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...