Репозиторій ХДАК

Перегляд Кафедра хорового диригування та академічного співу по назві

Перегляд Кафедра хорового диригування та академічного співу по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Dontsova-Pushenko, K. Yu. (2020)
    Розглянуто звернення українських композиторів до спадщини Г. Сковороди, що свідчить про ренесанс духовності в хоровому мистецтві останньої третини 20 - початку 21-го. століть.
  • Voskoboinikova, V. (2020)
    У статті обґрунтовується можливість вивчення сучасної православної церкви хору як соціокультурної системи, що зумовлено двома проекціями його буття - соціальною та культуротворчою. Розкрито основні детермінанти та фактори ...
  • Voskoboinikova, Y.; Voskoboinikova, V. (2021)
    У сучасній науці проблема тлумачення православної сакральної музики полягає переважно розглядаються в загальних аспектах на основі культурних, теологічних та музикознавчий контекст. Однак важливо більше уваги приділяти ...
  • Воскобойнікова, В. В. (ХДАК, 2020)
    Православ'я за кордоном викликає пильний інтерес. Однак проблема організації церковного хору в різних умовах може бути актуальною не тільки для парафій за кордоном, але і для церков, розташованих у невеликих містечках, в ...
  • Voskoboinikova, Yu. V. (ХДАК, 2024)
    The content of the course reveals the theoretical foundations of choral performance, the issue of interpretation of choral works, the publication contains methodical recommendations for independent performance analysis of ...
  • Гіголаєва-Юрченко, В. О. (2021)
    Пошук універсальних методів постановки голосу неможливо здійснювати без певного розуміння природної роботи голосового апарату. Відсутність єдиної фундаментальної науки веде до значного дефіциту знань у вокально-педагогічних ...
  • Манько, С. Б. (ХДАК, 2021)
    Досліджено діяльність вітчизняної вокальної естрадної школи в сучасній музичній культурі України. Виявлено специфіку розвитку сучасної вокальної естрадної школи України. Проаналізовано наявні методики, які використовують ...
  • Зуб, Г. (ХДАК, 2023)
    Важливим етапом у практичній діяльності концертмейстера класу хорового диригування є самостійна робота. Видатний педагог, хормейстер А. Мірошнікова в методичних рекомендаціях до курсу «Концертмейстерський клас», ...
  • Кирик, І. (ХДАК, 2023)
    Останніми роками хорові факультети ЗВО України стикаються з нестачею про- фесійних кадрів, котрі мають можливість і бажання працювати концертмейстерами у класах хорового диригування. За наявності великої кількості ...
  • Єрмак, М. (ХДАК, 2023)
    Особливу увагу у виконанні барочних арій слід приділити співакам- контртенорам, голоси котрих за тембровим наповненням та діапазоном схожі з жіночими співочими голосами (від сопрано до контральто). Вони сприймаються, по ...
  • Гіголаєва-Юрченко, В. (ХДАК, 2023)
    Голосовий апарат складається з трьох основних частин: дихального апарату, гортані та органів артикуляції. На якість їхньої роботи на біомеханічному й акустичному рівні впливають: ступінь активності дихальної мускулатури; ...
  • Радько, В. Р. (ХДАК, 2021)
    Актуальність дослідження зумовлена відсутністю сформованої теорії хорового диригування, попри наявність окремих праць з цієї тематики, а також обґрунтованої концепції кількісного та якісного балансу теоретичних та практичних ...
  • Фу Сіньбінь (ХДАК, 2023)
    Протягом усієї історії хорового мистецтва функції та завдання співаків дещо змінювалися відповідно до особливостей культурної парадигми, мистецького контексту та іншої специфіки буття хорового колективу. Залежно від цих ...
  • Воскобойнікова, Ю. В. (ХДАК, 2023)
    Будь-який процес диригування — чи то хорового, чи то симфонічного — є складною системою комунікації, яка охоплює автора музики (а в хоровому мистецтві й автора тексту), диригента та виконавців. І якщо контакт диригента з ...
  • Гіголаєва-Юрченко, В. О. (ХДАК, 2020)
    Відомо, що вокальна педагогіка є галуззю знань, що вивчає природу співочого голосу, спеціалізується на використанні її можливостей в музично-виконавській практиці, а також це наука, присвячена навчанню й вихованню професійних ...
  • Сахно, І. (ХДАК, 2023)
    В історичному розрізі стан церковно-співочої культури більшою чи меншою мірою перебуває під впливом соціальної хвилеподібності. Гоніння, війна, мирний час по-своєму насичують культурний народний пласт, починаючи від ...
  • Воскобойнікова, В. В. (ХДАК, 2023)
    Розглянуто особливості композиторського прочитання текстів П.  Елюара в кантаті Ф.  Пуленка «Сніговий вечір». Виявлено, що алегоричність текстів П. Елюара надала Ф. Пуленку широких можливостей тонко тлумачити образи ...
  • Бойко, В. Г. (ХДАК, 2020)
    «Диригування» – одна з основних профілюючих дисциплін навчального плану у системі фахових дисциплін диригентсько-хорового циклу з професійної підготовки магістрів за галуззю знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальністю ...
  • Бойко, В. Г. (ХДАК, 2020)
    «Диригування» – одна з основних профілюючих дисциплін навчального плану у системі фахових дисциплін диригентсько-хорового циклу з професійної підготовки бакалаврів за галуззю знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальністю ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...