Кафедра хорового диригування та академічного співу: Recent submissions

  • Смирна, О. Ю.; Третьякова, Л. В. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету «Методика викладання спеціальних дисциплін», методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Гіголаєва-Юрченко, В. О. (ХДАК, 2024)
    Вокально-фонопедична методика – це авторський курс, що включає в себе наукові основи фонопедагогіки та вокальної педагогіки; демонструє закони їх взаємодії; розкриває можливості використання основних принципів фонопедичної ...
  • Давидович, Л. В.; Гіголаєва-Юрченко, В. О. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу зорієнтований на формування практичних навичок ансамблевого музикування, як важливої професійної компетенції для майбутніх сольних виконавців. Для викладачів, бакалаврів спеціальності 025 «Музичне мистецтво», ...
  • Voskoboinikova, Yu. V. (ХДАК, 2024)
    The content of the course reveals the theoretical foundations of choral performance, the issue of interpretation of choral works, the publication contains methodical recommendations for independent performance analysis of ...
  • Воскобойнікова, Ю. В. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває теоретичні основи хорового виконавства, питання інтерпретації хорових творів, видання містить методичні рекомендації щодо самостійного виконавського аналізу хорових творів. Для викладачів, магістрів ...
  • Воскобойнікова, В. В. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває теоретичні основи курсу хорознавства в історичному, теоретичному та методичному аспектах. Для викладачів, бакалаврів спеціальності 025 «Музичне мистецтво», освітньо-професійної програми «Хорове ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Бойко, В. Г.; Донцова-Пушенко, К. Ю. (ХДАК, 2024)
    Зміст курсу розкриває методологічні, методичні, організаційні і технологічні засади з предмету Диригування, вимоги до програми курсу, методичні рекомендації до індивідуальної й самостійної роботи здобувачів, орієнтовний ...
  • Єрмак, М. (ХДАК, 2023)
    Особливу увагу у виконанні барочних арій слід приділити співакам- контртенорам, голоси котрих за тембровим наповненням та діапазоном схожі з жіночими співочими голосами (від сопрано до контральто). Вони сприймаються, по ...
  • Смирна, О. (ХДАК, 2023)
    Найважливішим педагогічним принципом є послідовність розвитку вокальних та музично-артистичних даних здобувача. У цьому процесі головна роль належить педагогові, який, завдяки педагогічним здібностям та досвіду, має ...
  • Сахно, І. (ХДАК, 2023)
    В історичному розрізі стан церковно-співочої культури більшою чи меншою мірою перебуває під впливом соціальної хвилеподібності. Гоніння, війна, мирний час по-своєму насичують культурний народний пласт, починаючи від ...
  • Гіголаєва-Юрченко, В. (ХДАК, 2023)
    Голосовий апарат складається з трьох основних частин: дихального апарату, гортані та органів артикуляції. На якість їхньої роботи на біомеханічному й акустичному рівні впливають: ступінь активності дихальної мускулатури; ...
  • Околович, К. (ХДАК, 2023)
    Значне місце у творчості Л. Керубіні займає духовна музика. Зокрема, це два Реквієми: с-moll (для мішаного хору), d-moll (для чоловічого хору). Саме Реквієм до мінор був, на думку Людвіга ван Бетховена, найкращим твором ...
  • Хібнік, Д. (ХДАК, 2023)
    У численному розмаїтті народних українських колядок можна простежити відмінності між ними за змістом: одні розповідають про народження Христа, його перші дні життя на землі, про волхвів та Ірода; інші ж славлять сонце, ...
  • Присяжнюк, С. (ХДАК, 2023)
    Обрядові українські пісні мають глибинні історичні витоки і відіграють важливу роль у формуванні та збереженні культурної спадщини народу. Особливе місце в календарно-обрядовій тематиці займають веснянки — пісні, що ...
  • Повстянко, О. (ХДАК, 2023)
    Жанр обробки української народної пісні займає важливе місце у творчому доробку Г. Гаврилець. У своїх фольклорних мініатюрах композиторка майстерно поєднує атрибути художнього мислення, що властиві українському фольклору, з ...
  • Зуб, Г. (ХДАК, 2023)
    Важливим етапом у практичній діяльності концертмейстера класу хорового диригування є самостійна робота. Видатний педагог, хормейстер А. Мірошнікова в методичних рекомендаціях до курсу «Концертмейстерський клас», ...
  • Воскобойнікова, Ю. (ХДАК, 2023)
    Специфіка сучасного підходу до вивчення будь-якої наукової проблеми передбачає широке залучення знань із суміжних галузей, а також використання певних прикладних підходів, відпрацьованих фахівцями відповідного профілю. Саме ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account