Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ніколенко, Р. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-12-29T07:08:37Z | |
dc.date.available | 2021-12-29T07:08:37Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Ніколенко Р. В. Специфіка композиторської інтерпретації жанру прелюдії у творчості Самуїла Фейнберга / Р. В. Ніколенко // Культура України : зб. наук. пр. / М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури. — Харків : ХДАК, 2021. — Вип. 74. — C. 55–60. | ua |
dc.identifier.uri | http://95.164.172.68:8080/khkdak-xmlui/handle/123456789/1685 | |
dc.description.abstract | Розглянуто принципи трактування жанру фортепіанної прелюдії в доробку С. Фейнберга. У контексті взаємозв’язку його композиторського стилю зі скрябінівською творчою традицією виявлено ключові моменти, які вирізняють манеру інтерпретації цього жанру. Зазначено, що, базуючись у прелюдіях на особливостях стилістики, які притаманні зрілому періоду творчості О. Скря- біна (починаючи від ор. 32), С. Фейнберг творчо їх переосмислює. Визначено, що стиль письма композитора відзначається підкресленою експресивністю, яка виникає в результаті застосування різноманітних градацій динамічного й темпового нюансування в межах драматургії однієї п’єси. У фактурному плані прелюдії С. Фейнберга відзначаються більшою насиченістю та підкресленою віртуозністю. | ua |
dc.language.iso | other | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | композиторський стиль, composer’s style | ua |
dc.title | Специфіка композиторської інтерпретації жанру прелюдії у творчості Самуїла Фейнберга | ua |
dc.type | Article | ua |