Короткий опис(реферат):
Ідея проєкту: молодіжні субкультури стають все більш популярними у нашому суспільстві. Вони висвітлюються у традиційних і новітніх ЗМІ з разних боків. Однак, як же статті, аудіо- та відеоматеріали впливають на формування стереотипів щодо субкультури, необхідно дослідити.
Актуальність теми дослідження. У XXI столітті основний напрямок модернізації футурологи пов'язують з цифровою економікою, штучним інтелектом і робототехнікою, а здійснювати всі ці сміливі мрії і вирішувати проблеми кіберкультури належить новому "цифровому поколінню" ( "digital natives") молоді - в тому числі української. "Цифрові племена", тобто молодіжні субкультури, що мешкають переважно в Мережі, виникають і змінюються швидше, ніж старше покоління встигає їх вивчити і виробити адекватні механізми взаємної адаптації. Однією з найбільш численних і креативних молодіжних субкультур є аніме-культура. У той же час субкультура аніме живе досить довго, щоб на її прикладі можна було вивчити одну з небагатьох глобальних (транснаціональних) культур, в яких в Україні є своє "представництво", тобто локальний автономний аніме-фендом. Способи існування такої субкультури, як і реакція на неї різних груп суспільства висвічують багато приховані процеси і тенденції сучасної України. Субкультура аніме в цьому контексті може розглядатися як соціокультурний інститут, в рамках якого здійснюється як трансляція культурних цінностей і зразків, так і зворотний зв'язок - інтерпретація, критика і зміна цих культурних кодів з боку молодого покоління. Так як дана субкультура розглядається як соціальне явище, сучасні ЗМІ, особливо простір Інтернет, впливають на формування і розвиток субкультури. Разом з тим, висвітлюючи тематику аніме, відбувається стереотипізація про субкультуру, а також її представників. Об'єкт дослідження - транснаціональна субкультура аніме (аніме-фендом) як соціокультурна група. Предмет дослідження - формування стереотипів про субкультуру в мережі Інтернет. Мета дослідження - встановити роль Інтернету у формуванні стереотипів про субкультуру "аніме".