Короткий опис(реферат):
Культурна складова соціуму та туризм завжди були нерозривно пов'язані. Історичні памя'тки та місця, події забезпечують важливу мотивацію для мандрівок. Але тільки в останні десятиліття зв'язок між культурою і туризмом стала більш чітко визначити як особа форма потреби: культурний туризм. Поява культурного туризму як соціального явления і як об'єкта академічного навчання можно прослідкувати до сплеску туристичних подорожей після "Другої світової війни". В Європі подорожі допомогли поглибити культурне взаємопонімання, а також відновити руйнування економіки. По мірі того як доходи та потреби продовжували розвиватися в 1960-х і 1970-х роках, росли та міжнародні поїздки та потреби культури. До 1980-х років потік іноземних туристів до основних місць і визначних пам'яток почав привертати достатню увагу, щоб ярлик "культурний туризм" був зміцнений до формуючого нішевого ринку. Культурний туризм став добре зарекомендовавшим себе явищем у багатьох туристичних напрямках і все частіше стає об'єктом наукових досліджень. Рост культурного туризму сьогодення також був відмічений фрагментацією на ряді нових ніш, таких як туризм спадщина, туризм мистецтва, гастрономічний туризм, кінотуризм та творчий туризм. Саме поява не популярних видів культурного туризму, яка може стати затребуваною. Також потрібно розуміти про зміну вікових поколінь та досліджувати нові тренди які можно поєднати з індустрією туризму І саме ланку мистецького туризму ми дослідили у цій роботі - стріт арт. Мета дослідження: теоретично розробити та практично впровадити проект "Філософія творчості Бенксі в формуванні туристичного простору наприкладі м. Брістоль". Об'єкт дослідження: мистецький туризм. Предмет дослідження: митецький туризм як інструмент соціальних трансформацій.