Репозиторій ХДАК

Фінал опери Ж. Бізе «Кармен»: композиторська режисура як основа виконавської інтерпретаційної моделі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воскобойнікова, Ю. В.
dc.date.accessioned 2022-09-15T17:10:41Z
dc.date.available 2022-09-15T17:10:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Воскобойнікова, Ю. В. Фінал опери Ж. Бізе «Кармен»: композиторська режисура як основа виконавської інтерпретаційної моделі / Ю. В. Воскобойнікова // Культура України : зб. наук. пр. / М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури ; [голов. ред. В. М. Шейко ; за заг. ред. В. Шейка]. — Харків : ХДАК, 2022. — Вип. 76. — С. 91-103. — Електронна копія в головному документі ; https://doi.org/10.31516/2410-5325.076.10. — Бібліогр.: 7 назв. ua
dc.identifier.uri http://95.164.172.68:8080/khkdak-xmlui/handle/123456789/1815
dc.description.abstract Розглянуто компоненти авторського тексту фінального дуету опери Ж. Бізе «Кармен» та їхній вплив на виконавську інтерпретацію. За допомогою дієвого аналізу літературного тексту та структурного аналізу музичної форми обраного фрагмента, виявлення закономірностей тонального плану та компаративного аналізу різних постановок запропонована виконавська концепція, яка повністю спирається на розшифрування авторського тексту, включно з його конструктивними, психологічними та візуально-пластичними складовими. Також виявлено характер інтонаційного мислення Ж. Бізе, притаманного фіналу опери «Кармен», та його спрямованість в музичну естетику експресіонізму. ua
dc.language.iso other ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject Бізе Жорж, Georges Bizet ua
dc.subject композиторська режисура, composer’s directing ua
dc.subject опера, opera ua
dc.title Фінал опери Ж. Бізе «Кармен»: композиторська режисура як основа виконавської інтерпретаційної моделі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу