Репозиторій ХДАК

Тренінг у процесі занять зі сценічного руху

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ігнатьєва, Н. М.
dc.date.accessioned 2022-09-15T17:33:26Z
dc.date.available 2022-09-15T17:33:26Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Ігнатьєва, Н. М. Тренінг у процесі занять зі сценічного руху / Н. М. Ігнатьєва // Культура України : зб. наук. пр. / М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури ; [голов. ред. В. М. Шейко ; за заг. ред. В. Шейка]. — Харків : ХДАК, 2022. — Вип. 76. — С. 139-143. — Електронна копія в головному документі ; https://doi.org/10.31516/2410-5325.076.15. — Бібліогр.: 8 назв. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/1818
dc.description.abstract У структурі педагогічного процесу театральних ЗВО давно сформовані дисципліни, що складають обов’язковий перелік професійної підготовки актора. Закономірно виникає питання: який метод роботи зі студентами ефективніший у розвитку необхідних вмінь та навичок. У процесі дослідження розглянуто навчальний процес із дисциплін, що входять до системи сценічного руху. Проаналізовано два методи роботи над вихованням основ пластичної культури майбутніх акторів — тренінг і дресура. Основна відмінність тренінгу від дресури — процес усвідомлення своїх м’язових відчуттів та осмислення майбутньої дії. Охарактеризовано ефективніший метод, що використовується під час підготовки «тілесного апарату втілення» актора і який дозволяє, у разі усвідомлення студентом своїх фізичних відчуттів, розвинути і натренувати професійні вміння й навички. Визначено та обґрунтовано необхідні умови для успішного навчання за звичайних обставин життя. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject сценічний рух, stage movement ua
dc.title Тренінг у процесі занять зі сценічного руху ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу