Короткий опис(реферат):
Одним з найцікавіших явищ в кінематографі кінця ХХ – початку ХХІ століття є діяльність творчого об’єднання “Догма”, яка у свій час вплинула не лише на ревіталізацію кінематографу Данії, але й запропонувала свій варіант розвитку кіна в умовах кризи системи кіномовлення 90-х років. Запропоновані рухом методів можуть бути успішним прикладом виходу з подібних кризових ситуацій, що може бути актуально в рамках сьогоднішньої ситуації в вітчизняному та світовому кінематографі. Також варто зазначити стан вивченості питання в українському теоретичному полі - питання щодо системи кіномови “Догма 95” та її специфіки розроблена недостатньо - напрям здебільшого згадується лише в рамках творчості Ларса фон Трієра як перехідний етап в творчості режиссера. Мета роботи полягає у виявленні генези «Догма 95» та дослідженні специфіки кіномови у фільмах «Догма 95». Об’єктом дослідження є “Догма 95” як явище у кінематографі. Предмет дослідження: специфіка системи кіномови у фільмах режисерів “Догма 95”.