Аннотации:
Стаття присвячена висвітленню специфіки втілення концепту «історична пам’ять» у «Двох баладах про досконалу любов» І. Алексійчук. Акцентовано значущість означеного концепту, який відбиває спрямованість сучасного осмислення культурного досвіду як інтегральної цілісності, дискретність дослідження собливостей
його втілення у сучасному музичному мистецтві, зокрема в жанрі балади. У статті підкреслено визначальну роль середньовічної концептуально-тематичної лінії у камерно-вокальній творчості І. Алексійчук та належність «Двох балад про досконалу любов» до сучасної національної царини музики для голосу з органом, що резонує із актуалізацією значущості досвіду минулого, явленому у тембровій палітрі,
та із сучасним «релігійним неоренесансом».