Короткий опис(реферат):
Наукова новизна отриманих результатів полягає у концептуалізації практики handmade як соціально-культурного явища кінця ХХ - початку ХХІ століття. Наукова інтерпретація практики handmade як культурного явища вимагає комплексного міждисциплінарного принципу із залученням культурологічного, історико-генетичного, функціонального, структурного підходів. Їх реалізація здійснюються через залучення до дослідження концепцій "структурного функціоналізму" А. Редкліфа-Брауна, глобалізаційно-цивілізаційного процесу В. Шейка, концепції "семіотики культури" Ю. Лотмана та Б. Успенського, теорії "мистецтва як соціокультурного явища" Т. Куна, В. Вундта, Й. Гейзінги тощо. Метою дисертаційного дослідження є теоретико-методологічне окреслення та концептуалізація практики handmade як складової частини декоративно-ужиткового мистецтва в культурному полі. Визначення та аналіз аспектів побутування практики handmade в культурному просторі. Об'єкт дослідження в даній роботі - декоративно-ужиткове мистецтво як соціокультурне явище. Предмет дослідження - практика handmade як особлива новітня форма реалізації поліструктурності декоративно-ужиткового мистецтва.