Короткий опис(реферат):
Останніми роками хорові факультети ЗВО України стикаються з нестачею про- фесійних кадрів, котрі мають можливість і бажання працювати концертмейстерами у класах хорового диригування. За наявності великої кількості випускників-піаніс- тів майже всі прагнуть бути викладачами фортепіано або солістами-виконавцями. Слід зазначити, що піаністи, які намагаються опанувати роботу у класі диригуван- ня, стикаються з багатьма труднощами. Повноцінне навчання молодого дириген- та на уроках неможливе без максимального приближення умов роботи в класі до роботи хормейстера безпосередньо з хором. Для цього і потрібна робота не тільки викладача та студента, а й двох концертмейстерів, які грають в ансамблі двохорні композиції a cappella, хорові твори a cappella з солістом, твори із супроводом, великі вокально-симфонічні форми та оперні сцени. Відтворення одним концертмейсте- ром оркестрової партії, а другим — вокально-хорової партитури дозволяє студенту відчути всю повноту фактури твору. Отже, виникає необхідність окреслити специфіку роботи ансамблю концертмейстерів у класі хорового диригування.