Репозиторій ХДАК

Перегляд Факультет сценічного мистецтва за датою

Перегляд Факультет сценічного мистецтва за датою

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Єрошенко, О. В.; Бреславець, Г. М. (ХДАК, 2020)
    Під час вивчення навчальної дисципліни «Основи вокального виконавства» студенти отримують уявлення про вокальне мистецтво, його жанрові та стильові ознаки, та знайомляться з музично-сценічним виконавством і практичними ...
  • Набоков, Р. Г. (ХДАК, 2020)
    Навчальний курс «Івент-індустрія як сучасний вид організації масового заходу» є курсом, що продовжує підготовку для здобувачів вищої освіти спеціальності «Сценічне мистецтво» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр». ...
  • Набоков, Р. Г. (ХДАК, 2020)
    Зміст курсу доповнює основні теоретико-методологічні та практичні засади широкої сфери режисерської діяльності на естраді та відкритих майданчиках, висвітлює механізм формування задуму та принципів втілення сучасних ...
  • Shumakova, S. (2020)
    The research touches upon the ideas of performance and performativity more broadly than within the usual limits of theatrical art, based on an understanding of culture as a whole, since performatives and perfor-mances have ...
  • Шумакова, С. М. (ХДАК, 2020)
    «Діловий етикет у професійній сфері» є навчальним курсом за вибором у фаховій підготовці здобувачів вищої освіти ступеня «Бакалавр», галузі знань 02 «Культура і мистецтво», спеціальності 026 «Сценічне мистецтво». Зміст ...
  • Єрошенко, О. В. (2020)
    Проаналізовано характерні риси вокальної компоненти в художньому кіно (на обраних прикладах різножанрових кінокартин періоду «відлиги», що увійшли до фонду радянської кінокласики) в аспекті її ставлення до художніх просторів ...
  • Набоков, Р. Г. (ХДАК, 2020)
    Навчальний курс «Інноваційні форми святкової культури» є курсом, що продовжує підготовку для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 026 «Сценічне мистецтво». Зміст курсу доповнює основні ...
  • Ігнатьєва, Н. М. (ХДАК, 2020)
    У процесі виховання і розвитку пластичної виразності актора в більшості театральних ЗВО існує такий предмет, як «Ритміка». Він може входити в курс «Основи сценічного руху» як його складова або бути самостійною ...
  • Єрошенко, О. В. (ХДАК, 2020)
    Роглянуто творчість відомого композитора Геннадія Гладкова, яка користується широким визнанням як на теренах пострадянських держав, так і в далекому зарубіжжі. Улюбленою та нестаріючою впродовж півстоліття є його музика, ...
  • Єрошенко, О. В. (ХДАК, 2020)
    Розглянуто вокальний компонент драматичного спектаклю в жанрі класичної комедії «золотого століття» іспанської драми на прикладі широковідомої постановки режисера В. Канцеля п’єси Лопе де Вега «Учитель танців» (ЦТА, ...
  • Радевич, Г. М.; Шумакова, С. М. (2020)
    Дослідження даної теми зумовлене протиріччям між рівнем значення театральних фестивалів як джерела розвитку сценічного мистецтва сьогодення та їх недослідженістю у вітчизняній театрознавчій науці. Цей напрям дослідження ...
  • Касяненко, К. В.; Шумакова, С. М. (2020)
    Актуальність даного дослідження зумовлює необхідність подолання протиріччя між значенням Міжнародного фестивалю "Сезон Станіславського" в якості мистецького та соціокультурного феномену і відсутність у вітчизняному ...
  • Шумакова, С. М. (2020)
    Змістовні аспекти відчуттів, що продукуються музичною складовою сучасного сценічного мистецтва, відображають асоційовані з музикою позиції розуміння себе в світі і які мають особливе значення для реципієнта. Емоційне ...
  • Набоков, Р. Г. (ХДАК, 2020)
    Навчальний курс «Інноваційні форми святкової культури» є курсом, що продовжує підготовку для здобувачів вищої освіти спеціальності «Сценічне мистецтво» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Магістр». Зміст курсу доповнює ...
  • Мізяк, В. Д. (ХДАК, 2020)
    Проаналізовано педагогічну діяльність корифея української сцени, актора, режисера П. К. Саксаганського. Розглянуто його теоретичні праці, у яких широко висвітлюється особистий досвід сценічної діяльності і відображаються ...
  • Єрошенко, О. В.; Бреславець, Г. М. (ХДАК, 2020)
    Під час вивчення навчальної дисципліни «Основи вокалу, музично-драматичний клас» студенти отримують уявлення про вокальне мистецтво, його жанрові та стильові ознаки, та знайомляться з музично-сценічним виконавством і ...
  • Набоков, Р. Г. (ХДАК, 2020)
    Івент-індустрія нині є порівняно новою сферою, а це зумовлює брак досвіду і професіоналів, недосконалість законодавства в цій галузі. Виявлено, що формування процесу організації здійснюється переважно емпіричним шляхом. ...
  • Азарова, Ю. А.; Островська, М. В. (2020)
    У роботі з’ясовано, що саме розуміють під терміном «перформанс» і яке відношення він має до театру. В науковій літературі, як не дивно, це слово досить часто вживається в найрізноманітніших контекстах, іноді дуже далеких ...
  • Герасимова, Наталія Ігорівна (ХДАК, 2020)
    Наукова новизна полягає у отриманні знань про джерела розвитку сучасної української драматургії на матеріалі планів фестивальних заходів, драматургічних шкіл, окресленні їх особливостей та шляхів впливу на розвиток сучасної ...
  • Бордіян, М. І. (2020)
    Актуальність теми магістерського дослідження зумовлена інтенсифікацією трансформаційних процесів у театральній культурі України, спрямованих як долучити вітчизняний театр до загальноосвітніх тенденцій, так і виокремити ...