Факультет сценічного мистецтва: Recent submissions

  • Біленька, А. М.; Світлична, О. О.; Кучина, В. Ф. (ХДАК, 2024)
    Програма та навчально-методичні матеріали «Сценічна мова» призначені для викладачів здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня (4 курс) зі спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» освітньої програми «Акторське ...
  • Біленька, А. М.; Світлична, О. О. (ХДАК, 2024)
    Програма та навчально-методичні матеріали «Сценічна мова» призначені для викладачів здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня (3 курс) зі спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» освітньої програми «Акторське ...
  • Біленька, А. М.; Світлична, О. О. (ХДАК, 2024)
    Програма та навчально-методичні матеріали «Сценічна мова» призначені для викладачів здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня (2 курс) зі спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» освітньої програми «Акторське ...
  • Біленька, А. М.; Світлична, О. О. (ХДАК, 2024)
    Програма та навчально-методичні матеріали «Сценічна мова» призначені для викладачів здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня (1 курс) зі спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» освітньої програми «Акторське ...
  • Проскурякова, О. В. (ХДАК, 2024)
    У цьому дослідженні звертається увага на ключові тенденції та важливі аспекти розвитку гриму в українському естрадному мистецтві. Аналіз сучасного стану відзначається ускладненістю гримувальних практик, що відображається ...
  • Ігнатьєва, Н. М. (ХДАК, 2024)
    Видатний режисер та реформатор театру Лесь Курбас прагнув переосмислити культурні традиції і створити новий український театр. Маючи філософську освіту й закінчивши драматичну школу при Віденській консерваторії, Лесь ...
  • Сікалов, І. А. (Вид. центр КНУКіМ, 2022)
    Сценічний дизайн – це процес відкриттів, виявлення найкращих та унікальних сценічних технологій у світі, які підтримують та доповнюють атмосферу шоу. Оригінальний дизайн сцени задає тон, посилює реакцію, покращує враження ...
  • Сікалов, І. А. (Вид. центр КНУКіМ, 2021)
    День міста Харкова як міське свято в системі соціокультурного управління знаходиться в пошуках власної цілісної художньої образності шляхом розв’язання проблеми поєднання ритуально-обрядової частини з нагоди визволення ...
  • Островська, М. В. (Вид. центр КНУКіМ, 2022)
    У системі театрального процесу, що постійно оновлюється, реалізація творчих потреб особистості, професіоналізація та цілеспрямований розвиток потенційних можливостей майбутнього режисера – залишається актуальною проблемою ...
  • Набоков, Р. Г. (Вид. центр КНУКіМ, 2022)
    Кожне масове видовище, урочистий захід, або приватне свято спрямовується на певну публіку, несе в собі зміст і теми, що є потужним впливом на мислення аудиторії. Саме діяльність церемоніймейстера несе в собі ці посили та ...
  • Набоков, Р. Г. (Вид. центр КНУКіМ, 2021)
    Розгляд режисури політичної акції охоплює розуміння політичної акції як твору мистецтва. Чим більшою мірою політична акція є твором мистецтва і чим більше вона піднесена емоційно, тим швидше політичні ідеї, закладені в ...
  • Набоков, Р. Г. (Вид. центр КНУКіМ, 2023)
    Благодійній діяльності належить важлива роль у формуванні ціннісних настанов і моральних норм особистості та соціуму загалом. Її розвиток зумовлений різними чинниками, які відбуваються в суспільстві. Початок активних бойових ...
  • Гордєєв, С. І. (Вид. центр КНУКіМ, 2023)
    Сучасне українське театрознавство, спираючись на театральну практику ХХ – ХХІ століть, приділяє значну увагу широкому колу питань еволюції режисерського та акторського мистецтва, театральної освіти, синтезу традиційних та ...
  • Сікалов, І. А. (Вид. центр КНУКіМ, 2023)
    В останній третині минулого ХХ століття в цирках країн Європи та Північної Америки виникає явище, яке західні теоретики назвали «Nouveau Cirgue». У франкомовних країнах його називають «Moderne Cirque» або на англійськи лад ...
  • Гіхонк, А. Ю. (Вид. центр КНУКіМ, 2023)
    Починаючи з лютого 2022 року ми спостерігаємо загострення конфлікту, що призвело до активних бойових дій по всій території країни, та разом з тим можемо спостерігати усі методи ведення гібридної війни в активній стадії. ...
  • Бугайова, В. О. (Вид. центр КНУКіМ, 2023)
    Креативне мислення – це здатність створювати та знаходити нові ідеї, що відрізняються від традиційних систем мислення. Здатність виконувати поставлені завдання нестандартним чином, а також, вирішувати проблеми що виникають ...
  • Агеєнко, Д. (ХДАК, 2024)
    У світовій історії свій унікальний підпис залишила потужна школа поетичного театру, яка зародилася та існувала у другій половині ХХ століття в Україні. Наразі ми бачимо здебільшого елементи її існування, в багатьох формах ...
  • Щур, М. (ХДАК, 2024)
    Тема патріотизму та дослідження насліддя великого Кобзаря Тараса Григоровича Шевченка — українського поета та художника, класика української літератури, громадського діяча як ніколи актуальна в умовах останньої вирішальної ...
  • Мельник, М. (ХДАК, 2024)
    Серед технологій, що в перспективі зможуть зайняти своє місце на просторі сценічного мистецтва, можна виділити технологію доповненої реальності (англ. augmented reality або AR). AR умовно вбудовує у візуальне та, рідше, ...
  • Величева, Ю. (ХДАК, 2024)
    Проведення етнофестивалів у наші дні виявляється всеохоплюючим явищем на теренах України, що відзначається зростаючою активністю та потребою в пошуку нових, непередбачуваних локацій для їх реалізації. Ключовим аспектом при ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account