Факультет сценічного мистецтва: Недавние поступления

  • Осипенко, Є.; Гаврилюк, Д.; Руденко, М. (ХДАК, 2024)
    Робота над виставою має свій алгоритм. Від першої емоційної та інтелектуальної читки до прем’єри ми проходимо декілька етапів дослідження (моделей): 1. Авторська (єдиний сенс). 2. Текстова (сам текст). 3. Моя уява та ...
  • Кікоть, А. А. (ХДАК, 2024)
    Наукова новизна досліджених результатів полягає в культурологічному аналізі трансформацій костюма під час російсько-української війни через його функціональну складову.
  • Біленька, А. М. (ХДАК, 2024)
    Протягом 1990-х рр. держава найчастіше виступала замовником фільмів на тему козацтва, тому велика увага в таких кінострічках приділялась великому різномаїттю чоловічих образів, які мали свої чітко окреслені мовні рисунки ...
  • Проскурякова, О. В. (ХДАК, 2024)
    Гримувальне мистецтво ХХІ століття розширює горизонти застосування, роблячи його потужним засобом виразності та комунікації. Нині гримувальні практики використовуються не тільки на театральній сцені, а й на публічних акціях, ...
  • Лебідь, А. С. (ХДАК, 2024)
    Сучасні вимоги до студентів при опануванні акторської майстерності багатовекторні та акцентують свою увагу на саморозвитку й самоосвіті молоді. Опанування акторської майстерності — це комплексний процес, який вимагає ...
  • Набоков, Р. Г. (ХДАК, 2024)
    Нині, під час активних бойових дій проти країни-агресорки, максимально ефективним фандрайзингом зі збору коштів для адресної та швидкої допомоги військовим підрозділам, які боронять нашу країну, є організація й проведення ...
  • Фєвральова, С. В. (ХДАК, 2024)
    Дистанційне навчання майстерності актора надає студентам унікальну можливість здобути професійну освіту не виходячи з оселі. За допомогою передових технологій, онлайн-занять, майстер-класів, онлайн-конференцій та семінарів ...
  • Борис, І. О. (ХДАК, 2024)
    Історично так склалось на теренах театрального мистецтва (як вітчизняного, так і зарубіжного), що існує певний шлях роботи методики техніки перевтілення акторів у майбутній сценічний або кінообраз. За термінологією це ...
  • Біленька, А. М.; Світлична, О. О.; Кучина, В. Ф. (ХДАК, 2024)
    Програма та навчально-методичні матеріали «Сценічна мова» призначені для викладачів здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня (4 курс) зі спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» освітньої програми «Акторське ...
  • Біленька, А. М.; Світлична, О. О. (ХДАК, 2024)
    Програма та навчально-методичні матеріали «Сценічна мова» призначені для викладачів здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня (3 курс) зі спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» освітньої програми «Акторське ...
  • Біленька, А. М.; Світлична, О. О. (ХДАК, 2024)
    Програма та навчально-методичні матеріали «Сценічна мова» призначені для викладачів здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня (2 курс) зі спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» освітньої програми «Акторське ...
  • Біленька, А. М.; Світлична, О. О. (ХДАК, 2024)
    Програма та навчально-методичні матеріали «Сценічна мова» призначені для викладачів здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня (1 курс) зі спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» освітньої програми «Акторське ...
  • Проскурякова, О. В. (ХДАК, 2024)
    У цьому дослідженні звертається увага на ключові тенденції та важливі аспекти розвитку гриму в українському естрадному мистецтві. Аналіз сучасного стану відзначається ускладненістю гримувальних практик, що відображається ...
  • Ігнатьєва, Н. М. (ХДАК, 2024)
    Видатний режисер та реформатор театру Лесь Курбас прагнув переосмислити культурні традиції і створити новий український театр. Маючи філософську освіту й закінчивши драматичну школу при Віденській консерваторії, Лесь ...
  • Сікалов, І. А. (Вид. центр КНУКіМ, 2022)
    Сценічний дизайн – це процес відкриттів, виявлення найкращих та унікальних сценічних технологій у світі, які підтримують та доповнюють атмосферу шоу. Оригінальний дизайн сцени задає тон, посилює реакцію, покращує враження ...
  • Сікалов, І. А. (Вид. центр КНУКіМ, 2021)
    День міста Харкова як міське свято в системі соціокультурного управління знаходиться в пошуках власної цілісної художньої образності шляхом розв’язання проблеми поєднання ритуально-обрядової частини з нагоди визволення ...
  • Островська, М. В. (Вид. центр КНУКіМ, 2022)
    У системі театрального процесу, що постійно оновлюється, реалізація творчих потреб особистості, професіоналізація та цілеспрямований розвиток потенційних можливостей майбутнього режисера – залишається актуальною проблемою ...
  • Набоков, Р. Г. (Вид. центр КНУКіМ, 2022)
    Кожне масове видовище, урочистий захід, або приватне свято спрямовується на певну публіку, несе в собі зміст і теми, що є потужним впливом на мислення аудиторії. Саме діяльність церемоніймейстера несе в собі ці посили та ...
  • Набоков, Р. Г. (Вид. центр КНУКіМ, 2021)
    Розгляд режисури політичної акції охоплює розуміння політичної акції як твору мистецтва. Чим більшою мірою політична акція є твором мистецтва і чим більше вона піднесена емоційно, тим швидше політичні ідеї, закладені в ...
  • Набоков, Р. Г. (Вид. центр КНУКіМ, 2023)
    Благодійній діяльності належить важлива роль у формуванні ціннісних настанов і моральних норм особистості та соціуму загалом. Її розвиток зумовлений різними чинниками, які відбуваються в суспільстві. Початок активних бойових ...

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись