Факультет сценічного мистецтва: Recent submissions

  • Божинський, В. (ХДАК, 2024)
    Театральна школа Придніпров’я до теперішнього часу не набула поліаспектного відображення в науковій літературі, зокрема свого науково-теоретичного обґрунтування (існують лише певні історично-документальні матеріали), що ...
  • Сізих, О. (ХДАК, 2024)
    Сучасний театр активно експлуатує естетику перформансу, і водночас вітчизняна наука про театр не має результатів дослідження цього феномена. В основі перформативності, яка мислиться в контексті театру певною сукупністю ...
  • Кікоть, А. А. (ХДАК, 2024)
    Метою вивчення дисципліни є засвоєння теоретичних і практичних основ наукового дослідження за фаховим напрямом «Сценічне мистецтво». Завдання навчальної дисципліни: здійснення пошуку та опрацювання інформаційних джерел; ...
  • Гордєєв, С. І.; Бугайова, В. О. (ХДАК, 2023)
    Навчальна дисципліна «Режисура естради та масових свят» є однією з основних освітніх компонент у професійному циклі фахової підготовки за напрямом 02 «Культура і мистецтво», спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» ОПП ...
  • Гордєєв, С. І.; Бугайова, В. О. (ХДАК, 2023)
    Навчальна дисципліна «Режисура шоу та артпроєктів» спрямована на формування та розвиток загальних і професійних компетентностей у галузі сценічного мистецтва підготовки фахівців за напрямом 02 «Культура і мистецтво», ...
  • Могила, О. П.; Кучин, П. З.; Гориславець, В. М. (ХДАК, 2024)
    Навчальна програма «Майстерність актора» призначена для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня (3 курс) зі спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» освітньої програми «Акторське мистецтво драматичного театру ...
  • Могила, О. П.; Кучин, П. З.; Гориславець, В. М. (ХДАК, 2024)
    Навчальна програма «Майстерність актора» призначена для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня (4 курс) зі спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» освітньої програми «Акторське мистецтво драматичного театру ...
  • Островська, М. В., Колоденко, Д. А. (Друкарня Мадрид, 2019)
    Роберт Вілсон – один із найвпливовіших митців ХХ ст., американський авангардист родом із 1960-х, що вважається найбільш високооплачуваним театральним режисером нашого часу і творцем власного художнього всесвіту, внесок в ...
  • Островська, М. В. (КНУКіМ, 2023)
    В умовах воєнного стану митці з усіх куточків України мають проявити свою гнучкість та креативність. Реалії примушують відшукувати нові шляхи реалізації творчого потенціалу: пошук нових форматів взаємодії з глядачем, з ...
  • Грим 
    Проскурякова, О. В. (ХДАК, 2024)
    Навчальний курс «Грим» забезпечує формування теоретичних знань і практичних навичок гримувального мистецтва, що є частиною зовнішньої характеризації сценічного образу. Курс розроблено для професійної підготовки акторів. ...
  • Гордєєв, С. І. (ХДАК, 2023)
    Багатогранна діяльність Вячеслава Антоновича Хім’яка (1949), який належить до видатних митців України і є вихователем цілої плеяди відомих майстрів національної сцени, ще не поставала предметом глибокого дослідження, отже, ...
  • Гордєєв, С. І.; Набоков, Р. Г. (ХДАК, 2024)
    Навчальна дисципліна «Основи режисури та майстерності актора» є однією з основних освітніх компонент у професійному циклі фахової підготовки за напрямом 02 «Культура і мистецтво», спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» ОПП ...
  • Набоков, Р. Г.; Островська, М. В. (ХДАК, 2024)
    Методичні рекомендації для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 026 «Сценічне мистецтво», відповідають змісту дисципліни «Режисура шоу та артпроєктів» та мають сприяти засвоєнню теоретичних і практичних ...
  • Зозуля, О. (ХДАК, 2024)
    Новітні технологічні зміни сучасного інформаційного суспільства впливають на формування сенсів життя, яке все більше втрачає ціннісні змісти і набуває риси видовищності. Невід’ємний в нашому житті Інтернет затверджує ...
  • Алтухова, Н. (ХДАК, 2024)
    Перфрмативність є ознакою сучасних сценічних практик. Сучасні митці запроваджують їх в якості потоку творчих експериментів, що з’являються на підґрунті постмодерного художнього бачення. Попри бурне охоплення як мистецького, ...
  • Стародуб, А. (ХДАК, 2024)
    Музично-драматичний театр – це національна ідентичність українського народу. В сценічному дійстві органічно поєднується слово разом із музикою, танцем, піснею, додаються етнографічно-фольклорні мотиви, які надають емоційної ...
  • Дика, О. (ХДАК, 2024)
    Театр імпровізації – невід’ємна частина становлення імпровізованого мистецтва у світі, тому проведення аналізу та систематизації зумовить можливість розвинути цій напрямок і в сьогоденній Україні. Познайомитися з унікальними ...
  • Уардані, Я. (ХДАК, 2024)
    Обґрунтування вибору теми дослідження полягає в з’ясуванні альтернативних можливостей просторів для проведення заходів, у тому числі дистанційно, в умовах дії військового стану. Визнається прагнення сприяти поглибленому ...
  • Коваленко, К. (ХДАК, 2024)
    Українці живуть в такий період, коли питання збереження національної культури є вкрай гострим, адже люди помирають за можливість бути вільними та незалежними. Український театр було створено в ті часи, коли Російська ...
  • Руденко, К. (ХДАК, 2024)
    Дипломна робота має на меті дослідити та розглянути тенденції українізації та русифікації у вітчизняному театрі музичної комедії на перетині ХХ і ХХІ століть. Під українізацією ми розуміємо процеси, спрямовані на збереження ...