Факультет сценічного мистецтва: Recent submissions

  • Гордєєв, С. І. (Вид. центр КНУКіМ, 2023)
    Сучасне українське театрознавство, спираючись на театральну практику ХХ – ХХІ століть, приділяє значну увагу широкому колу питань еволюції режисерського та акторського мистецтва, театральної освіти, синтезу традиційних та ...
  • Сікалов, І. А. (Вид. центр КНУКіМ, 2023)
    В останній третині минулого ХХ століття в цирках країн Європи та Північної Америки виникає явище, яке західні теоретики назвали «Nouveau Cirgue». У франкомовних країнах його називають «Moderne Cirque» або на англійськи лад ...
  • Гіхонк, А. Ю. (Вид. центр КНУКіМ, 2023)
    Починаючи з лютого 2022 року ми спостерігаємо загострення конфлікту, що призвело до активних бойових дій по всій території країни, та разом з тим можемо спостерігати усі методи ведення гібридної війни в активній стадії. ...
  • Бугайова, В. О. (Вид. центр КНУКіМ, 2023)
    Креативне мислення – це здатність створювати та знаходити нові ідеї, що відрізняються від традиційних систем мислення. Здатність виконувати поставлені завдання нестандартним чином, а також, вирішувати проблеми що виникають ...
  • Агеєнко, Д. (ХДАК, 2024)
    У світовій історії свій унікальний підпис залишила потужна школа поетичного театру, яка зародилася та існувала у другій половині ХХ століття в Україні. Наразі ми бачимо здебільшого елементи її існування, в багатьох формах ...
  • Щур, М. (ХДАК, 2024)
    Тема патріотизму та дослідження насліддя великого Кобзаря Тараса Григоровича Шевченка — українського поета та художника, класика української літератури, громадського діяча як ніколи актуальна в умовах останньої вирішальної ...
  • Мельник, М. (ХДАК, 2024)
    Серед технологій, що в перспективі зможуть зайняти своє місце на просторі сценічного мистецтва, можна виділити технологію доповненої реальності (англ. augmented reality або AR). AR умовно вбудовує у візуальне та, рідше, ...
  • Величева, Ю. (ХДАК, 2024)
    Проведення етнофестивалів у наші дні виявляється всеохоплюючим явищем на теренах України, що відзначається зростаючою активністю та потребою в пошуку нових, непередбачуваних локацій для їх реалізації. Ключовим аспектом при ...
  • Божинський, В. (ХДАК, 2024)
    Театральна школа Придніпров’я до теперішнього часу не набула поліаспектного відображення в науковій літературі, зокрема свого науково-теоретичного обґрунтування (існують лише певні історично-документальні матеріали), що ...
  • Сізих, О. (ХДАК, 2024)
    Сучасний театр активно експлуатує естетику перформансу, і водночас вітчизняна наука про театр не має результатів дослідження цього феномена. В основі перформативності, яка мислиться в контексті театру певною сукупністю ...
  • Кікоть, А. А. (ХДАК, 2024)
    Метою вивчення дисципліни є засвоєння теоретичних і практичних основ наукового дослідження за фаховим напрямом «Сценічне мистецтво». Завдання навчальної дисципліни: здійснення пошуку та опрацювання інформаційних джерел; ...
  • Гордєєв, С. І.; Бугайова, В. О. (ХДАК, 2023)
    Навчальна дисципліна «Режисура естради та масових свят» є однією з основних освітніх компонент у професійному циклі фахової підготовки за напрямом 02 «Культура і мистецтво», спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» ОПП ...
  • Гордєєв, С. І.; Бугайова, В. О. (ХДАК, 2023)
    Навчальна дисципліна «Режисура шоу та артпроєктів» спрямована на формування та розвиток загальних і професійних компетентностей у галузі сценічного мистецтва підготовки фахівців за напрямом 02 «Культура і мистецтво», ...
  • Могила, О. П.; Кучин, П. З.; Гориславець, В. М. (ХДАК, 2024)
    Навчальна програма «Майстерність актора» призначена для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня (3 курс) зі спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» освітньої програми «Акторське мистецтво драматичного театру ...
  • Могила, О. П.; Кучин, П. З.; Гориславець, В. М. (ХДАК, 2024)
    Навчальна програма «Майстерність актора» призначена для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня (4 курс) зі спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» освітньої програми «Акторське мистецтво драматичного театру ...
  • Островська, М. В., Колоденко, Д. А. (Друкарня Мадрид, 2019)
    Роберт Вілсон – один із найвпливовіших митців ХХ ст., американський авангардист родом із 1960-х, що вважається найбільш високооплачуваним театральним режисером нашого часу і творцем власного художнього всесвіту, внесок в ...
  • Островська, М. В. (КНУКіМ, 2023)
    В умовах воєнного стану митці з усіх куточків України мають проявити свою гнучкість та креативність. Реалії примушують відшукувати нові шляхи реалізації творчого потенціалу: пошук нових форматів взаємодії з глядачем, з ...
  • Грим 
    Проскурякова, О. В. (ХДАК, 2024)
    Навчальний курс «Грим» забезпечує формування теоретичних знань і практичних навичок гримувального мистецтва, що є частиною зовнішньої характеризації сценічного образу. Курс розроблено для професійної підготовки акторів. ...
  • Гордєєв, С. І. (ХДАК, 2023)
    Багатогранна діяльність Вячеслава Антоновича Хім’яка (1949), який належить до видатних митців України і є вихователем цілої плеяди відомих майстрів національної сцени, ще не поставала предметом глибокого дослідження, отже, ...
  • Гордєєв, С. І.; Набоков, Р. Г. (ХДАК, 2024)
    Навчальна дисципліна «Основи режисури та майстерності актора» є однією з основних освітніх компонент у професійному циклі фахової підготовки за напрямом 02 «Культура і мистецтво», спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» ОПП ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account