Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Козеняшев, Є. А. | |
dc.date.accessioned | 2023-05-27T15:23:57Z | |
dc.date.available | 2023-05-27T15:23:57Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Козеняшев, Є. Тарагот: минуле та сучастність [Електронний ресурс] = Tarаgot: past and modernity // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття. У 2 ч / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Наук. т-во студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених ХДАК, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. О. Рябуха та ін.] : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. молодих учених, 20-21 квіт. 2023 р. — Харків : ХДАК, 2023. — Ч. 1. — С. 308-309. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2326 | |
dc.description.abstract | Спогади про тарагот в угорських джерелах датуються ХV ст. Не відомо, чи вперше він занесений до Європи угорцями, які імігрували зі Сходу у ІХ ст., але, безперечно, інструменти цього типу походять із Ближнього Сходу (зурна) і були завезені у Східну Європу турками в Середньовіччі, про що свідчить термін «турецька трубка», який використовувався як синонім слова tarаgato. Не є виключенням, що інструменти обох традицій були об’єднанні в одне ціле. Тарогато має турецьке походження, з’явився в Угорщині під час турецької війни. До ХVІІІ ст. він був різновидом shaw з подвійним язичком та без отворів. Будучи дуже голосливим та хрипким інструментом, він використовувався як сигнальний інструмент у бою, як горн чи волинка. Хоча, залежно від типу язичка, що використовувався, він також може видавати дуже тонкий, але водночас і глубокий, м’який звук при виконанні. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | музичні інструменти духові | ua |
dc.subject | musical instruments for the wind | ua |
dc.title | Тарагот: минуле та сучастність | ua |
dc.type | Thesis | ua |