Короткий опис(реферат):
Дисертацію присвячено вивченню жанрових типів великої китайської опери в творчості Інь Цінь (1954 р. н.). Увагу сконцентровано на осмислення шляхів формування творчої індивідуальності "воєнного художника" і "китайського Шуберта ХХІ століття", висвітлення його естетично-художніх ідеалів, відтворених у сучасній художній китайській пісні і новітній великій китайській опері ("Великий Канал. Балада Річки", 2012, і "Велика хода китайської червоної армії", 2016). У мистецтві Піднебесної початку ХХІ ст. актуальності набуло створення новітньої національної опери як відродження пам'яті про минуле. Творчий колектив Національного театру виконавських мистецтв (або Великого оперного театру) у Пекині (відкритий 2007 року) на чолі з Чень Пін розробив вимоги щодо китайської опери майбутнього, де первинну роль відіграють: оригінальність сюжету, монументальність, національна інтонаційність. Вивчено концепцію новітньої китайської опери, відтворену Інь Цінь. Актуальність пропонованої теми дослідження полягає у: розробці типології творчої індивідуальності Інь Цінь; систематизації вимог творчого колективу Великого оперного театру у Пекіні щодо створення новітньої китайської опери; встановленні логіки сюжето- та лібретотворення, властивостей оперної драматургії у жанровому хронотопі новітньої великої китайської опери; визначенні типів оперної драматургії в музичних драмах Інь Цінь; осмисленні жанрової специфіки "Великого Каналу" і "Великої ходи" як національних китайських оперних міфів. Мета дослідження - визначити жанрові типи новітньої китайської національної опери у творчості Інь Цінь десятих років ХХІ століття. Об'єкт дослідження - китайська національна опера першої чверті ХХІ століття. Предмет дослідження - жанрові типи китайської національної опери в творчості Інь Цінь.