Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Самойлова, Е. С. | |
dc.date.accessioned | 2023-08-13T14:14:57Z | |
dc.date.available | 2023-08-13T14:14:57Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Самойлова, Е. Хореографічна імпровізація та її вплив на розвиток особистості танцівника [Електронний ресурс] = Choreographic improvisation and its impact on the development of the dancer’s personality // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття. У 2 ч : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. молодих учених, 20-21 квіт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Наук. т-во студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених ХДАК, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. О. Рябуха та ін.]. — Харків : ХДАК, 2023. — Ч. 2. — С. 30-31. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2446 | |
dc.description.abstract | Імпровізація, як танцювальна форма, створювана виконавцем безпосередньо в момент танцю, на сьогоднішній день має різні течії, такі як: безконтактна та контактна імпровізація, танцювально-рухова терапія, вільний танець. Імпровізація — це в першу чергу техніки усвідомлення і релаксації свого тіла, відчуття партнера, простору, часу, енергії, як елементів, що народжують нову композицію. У ході навчання імпровізації виконавець набуває т. зв. «тіло, що мислить», яке об’єднує попередньо оформлені задуми, досвід і одномоментні імпульси, зближує сучасну людину з давніми культурами, які існували в обов’язковій єдності з природою. У цьому полягає ще одна мета імпровізації — досягнення співіснування різних аспектів досвіду, зокрема т. зв. «станів духу». | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | імпровізація в хореографії | ua |
dc.subject | choreographic improvisation | ua |
dc.title | Хореографічна імпровізація та її вплив на розвиток особистості танцівника | ua |
dc.type | Thesis | ua |