Кафедра режисури: Недавние поступления

  • Гордєєв, С. І.; Набоков, Р. Г.; Бугайова, В. О.; Островська, М. В.; Лачко, О. Ю.; Сікалов, І. А. (ХДАК, 2025)
    Навчальна дисципліна «Режисура шоу та артпроєктів» є однією з основних освітніх компонент у професійному циклі фахової підготовки за напрямом 02 «Культура і мистецтво», спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» ОПП «Режисура ...
  • Самійленко, В. В. (Вид. центр КНУКіМ, 2024)
    Сфера благодійності змінилася під час війни, прискоривши власні самоорганізаційні процеси. З плином часу благодійні проєкти набувають все більшої популярності в нашій країні. Цієї мети вдалося досягти завдяки роботі численних ...
  • Звонарев, О. П.; Михайленко, В. П. (Вид. центр КНУКіМ, 2024)
    Під час війни в Україні сценічне мистецтво модифікується, адаптуючись до розгортання надскладної ситуації в нашій країні. Певні зміни безпосередньо пов’язані з наявною воєнною дійсністю, інші – з відчуттям напруженої ...
  • Солодка, Т. І. (Вид. центр КНУКіМ, 2024)
    Сучасний рівень розвитку технологій розкриває як перед режисерами-постановниками, так і сучасними артистами, кардинально нові можливості реалізації творчого потенціалу. Сьогодні у світових та вітчизняних постановках все ...
  • Кондратова, Д. Д. (Вид. центр КНУКіМ, 2024)
    Театральне мистецтво, зародки якого беруть свій початок ще з прадавніх часів, протягом тривалого часу розвивалось, набуваючи більш довершених форм, шукаючи художні засоби виразності у втіленні сенсів та образів. Закономірним ...
  • Яловенко, А. А. (Вид. центр КНУКіМ, 2024)
    У сучасному сценічному мистецтві світло у розширеному його розумінні залишає за собою продукуючу роль створення атмосфери, відтворення настрою та емоційних вражень, разом з тим, втілення ідей і концептів вистав /мистецьких ...
  • Руденький, В. Є. (Вид. центр КНУКіМ, 2024)
    Сучасні сценічні практики, зокрема хепенінг, перформанс, інвайронмент, які відтворюють основні естетичні риси пануючого постмодернізму, набувають нині сталого розвитку, зумовлюючи необхідність свого всебічного вивчення.
  • Скрипка, А. О. (Вид. центр КНУКіМ, 2024)
    Театр є живим мистецтвом своєрідного відбиття всіх барв і проявів життя, що є відмінним від подібних трактовок в інших видах мистецтва. Унікальним театральним видовищем є створене в симбіозі дій живого актора з його дійовим ...
  • Сікалов, І. А. (Вид. центр КНУКіМ, 2024)
    В останню третину минулого ХХ століття в цирках країн Європи та Північної Америки розпочинає свій шлях явище, якому західні теоретики дали назву «Nouveau Cirgue». Основний концепт цього явища полягав у тому, що цирки почали ...
  • Любченко, О. (Вид. центр КНУКіМ, 2024)
    Візуальний театр – це театр митців, які будують свої вистави за законами пластичних мистецтв, зокрема людського тіла, живопису та предметів. «Візуальний театр (або visual theatre) – рід театру, в якому головним виразним ...
  • Островська, М. В. (Вид. центр КНУКіМ, 2024)
    У ХХІ столітті українська культура, під впливом глобальних чинників – пандемії, війни, соціально-економічної кризи, міграції населення, – перебуває у нестабільному розвиттєвому стані. Вищезазначені фактори зумовили зміну ...
  • Мандрик, В. (ХДАК, 2024)
    Актуальність реалізації артпроєктів під час війни полягає в тому, що вони дозволяють розкрити самобутність здобутків вітчизняної культури в період, який є надскладним для української спільноти, ініціюють важливий процес ...
  • Заріцька-Лінькова, Є. (ХДАК, 2024)
    Благодійні аукціони є невід’ємною частиною наших реалій. Благодійна імпреза допомагає народу триматися разом. З психологічної точки зору, аукціони з притаманним їм захоплюючим процесом вигравання лотів, що зосереджує на ...
  • Одокієнко, Ю. (ХДАК, 2024)
    Енвайронмент, інвайронмент — одна з форм авангардного сучасного мистецтва, концепція якої полягає в залученні глядача до артпростору (злиття довкілля з художнім об’єктом). Природа протягом століть залишалася пріоритетною ...
  • Звонарев, О. (ХДАК, 2024)
    Hовітні технології — віртуальна реальність (VR), розширена реальність (AR), голографія, мультимедійні інсталяції, цифрові шоу тощо — стали каталізаторами трансформацій традиційних мистецьких форм і відчутно змінили ...
  • Чернова, Г. (ХДАК, 2024)
    Постдраматичний театр — це вказівка на час, на ту ситуацію, яка склалася в театральному мистецтві після 60-х років. Режисери та художники стали частіше взаємодіяти один з одним, об’єднуватись у колективи. Одна з причин ...
  • Сікалов, І. А. (ХДАК, 2024)
    “EASTFIRE SHOW” це творче об’єднання, яке стає поштовхом до створення оригінальних самостійних циркових вистав, співавторами яких стають режисери масових видовищ. Кожен виступ «EASTFIRE SHOW» перетворюється на мінівиставу ...
  • Гордєєв, С. І. (ХДАК, 2024)
    Сучасне українське мистецтво в усіх своїх проявах є важливим інструментом для стимулювання пошуків режисерів, які є кріейторами артініціатив та культурноурбаністичних проєктів, що об’єднали у своїх артпрактиках перформанс, ...
  • Набоков, Р. Г. (ХДАК, 2024)
    Значний внесок у формування українського педагогічного театрального простору зробив лауреат вітчизняних та міжнародних театральних фестивалів і творчих премій, заслужений діяч мистецтв України, кандидат мистецтвознавства, ...
  • Островська, М.; Шумакова, С. (РДГУ, 2024)
    The presented study reflects an attempt to make an excursion into the essential world of modern theatrical art, appealing to the notion of the present time as a «realm of visualization» and the complication of forms to the ...

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись