Репозиторій ХДАК

Мистецькі паралелі: японське поняття дзуйхіцу і візуальні сучасні практики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ожога-Масловська, А. В.
dc.date.accessioned 2023-08-28T12:06:40Z
dc.date.available 2023-08-28T12:06:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ожога-Масловська, А. Мистецькі паралелі: японське поняття дзуйхіцу і візуальні сучасні практики [Електронний ресурс] = Artistic parallels: the japanese concept of zuihitsu and contemporary visual practices / А. Ожога-Масловська // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття. У 2 ч : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. молодих учених, 20-21 квіт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Наук. т-во студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених ХДАК, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. О. Рябуха та ін.]. — Харків : ХДАК, 2023. — Ч. 2. — С. 297-298. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2513
dc.description.abstract Традиції написання щоденників в Японії cягають своїм корінням часів найперших писемних пам’яток. Японська щоденникова література набула значного поширення як мистецький жанр в епоху Хейан (794–1192 н. е.) До її надбань відносяться такі визначні доробки, як «Щоденник Тоса» (935), «Шоденник пані Мурасакі» (між 1008–1010). Однією з автобіографічних форм цього жанру є дзуйхіцу (яп. 随筆) — посилено рефлексивна форма оповідання. Дзуйхіцу, у перекладі «слідом за пензлем», характеризується миттєвим підпорядкуванням руху думки, почуттю, емоції. Першим прикладом цього жанру в Японії є «Записки біля узголів’я» Сей Шьонаґон — придворної дами, письменниці та поетки. ua
dc.language.iso other ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.title Мистецькі паралелі: японське поняття дзуйхіцу і візуальні сучасні практики ua
dc.type Thesis ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу