Короткий опис(реферат):
Дисертацію присвячено розкриттю специфіки розвитку музичного мистецтва Запоріжжя другої половини ХХ – початку ХХІ ст. та визначенню творчих здобутків провідних композиторів і виконавців даного регіону. Актуальність теми дослідження обумовлена значущістю досягнень музичного мистецтва Запоріжжя другої половини ХХ – початку ХХІ ст., необхідністю його комплексного осягнення як явища вітчизняної музичної культури, суттєвою художньою вагомістю творчої діяльності запорізьких
митців – композиторів і виконавців, а також недостатньою вивченістю зазначеної проблематики в українській музичній науці. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що музичне мистецтво Запоріжжя другої половини ХХ – початку ХХІ ст. як явище уперше постає в якості об’єкта спеціального наукового дослідження. Вперше обґрунтовано європейські виміри музичного мистецтва та культури Запорізького регіону; висвітлено характер репрезентації музичного мистецтва Запоріжжя в дискурсі музичної україністики і музичної регіоніки, розкрито роль мистецьких
проєктів запорізьких музикантів в регіональному, національному та європейському музичному просторі, охарактеризовано творчу діяльність артисток-виконавиць Ілони Турчанінової та Ольги Беженарь, запропоновано періодизацію та жанрово-стильову типологію творчості композиторів Наталії Боєвої та Дмитра Савенка; визначено особливості інтерпретації жанру інструментального концерту в композиторській творчості Дм. Савенка; визначено особливості духовної творчості Ганни Хазової в контексті її мистецького світогляду і композиторського мислення, введено до наукового обігу української музикології низку творів сучасних запорізьких композиторів.