Короткий опис(реферат):
З другої половини ХХ ст. масова культура, перейшовши з гомогенного стану в гетерогенний, змінила статус й аудіовізуальної культури. Кібертехнології надали змогу створити мультимедійне цифрове середовище, в якому певна частина аудіовізуальної культури стала складовою медіакультури. Розуміння відеохостингів та їх морфологічної структури як новітньої, складної за своїм походженням, дозволило не тільки виявити зміни в архітектоніці культурних систем, але й окреслити засади та виявити чинники виникнення відеохостингів як морфологічного утворення художньо-естетичного характеру. Наукова новизна одержаних результатів полягає в доведенні тези, що відеохостинги утворюють новітню морфологічну систему особливого типу з мультимедійним цифровим інтегративним алгоритмом функціонування та власною художньою системою на рівні певних жанроформ. Результати дисертації можуть бути використані в міждисциплінарних дослідженнях культурних та мистецьких процесів сучасного глобального простору, особливостей розвитку аудіовізуальної культури та специфіки її морфологічних трансформацій, а також при розробці практичних і лекційних занять для дисциплін із культурології, медіакультури й аудіовізуального мистецтва.
Understanding video hosting and their morphological structure as the newest, complex in its origin, allowed not only to identify changes in the architecture of cultural systems, but also to outline the foundations and identify the factors of the appearance of video hosting as a morphological formation of an artistic and aesthetic nature. The scientific novelty of the obtained results consists in proving the thesis that video hostings form a new morphological system of a special type with a multimedia digital integrative algorithm of functioning and its own artistic system at the level of certain genre forms.