Репозиторий ХГАК

Особливості взаємодії митця та глядача в процесі творчої діяльності Харківського театру для дітей та юнацтва (2010–2020 рр.)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гапанович, А.
dc.date.accessioned 2023-11-21T11:17:57Z
dc.date.available 2023-11-21T11:17:57Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гапанович, А. Особливості взаємодії митця та глядача в процесі творчої діяльності Харківського театру для дітей та юнацтва (2010–2020 рр.) : кваліфікац. робота на здобуття освітнього ступеня «магістр», спец. 026 "Сценічне мистецтво" / Андрій Гапанович ; наук. кер. Ігор Борис ; М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Ф-т сценічного мистецтва, Каф. режисури. — Харків, 2023. — 203 с. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2600
dc.description.abstract Історія Харківського театру для дітей та юнацтва нерозривно пов'язана і тісно переплітається з усією історією театрального мистецтва для дітей в Україні. Протягом усієї своєї складної біографії його цілі і завдання, які стояли в минулому і визначаються в даний час, колектив театру намагався і намагається виконувати, вибудовуючи з ними свій творчий процес, свою кадрову і репертуарну політику. Актуальність наукового дослідження роботи полягає в тому, що в ній вперше відбувається спроба фіксації та аналізу діяльності Харківського театру для дітей та юнацтва в період 2010-2020 років та визначається необхідністю виявлення особливостей мистецькоїта суспільної взаємодії митця, глядача, вистави в процесі творчої діяльності театру за вказаний період. У даній роботі досліджені питання необхідності комплексного підходу до вирішення проблем: як зміцнити розуміння в молодих акторах, що театр для дітей – це не просто «трамплін» у «доросле» театральне життя, а це і є вершина професійної майстерності; що дитячий та підлітковий глядач найвимогливіший і самий відвертий; що творчий процес в театрі для дітей вимагає особливого підходу і від драматурга, і від режисера, і від артиста, і від художника, і від композитора, і взагалі, від усієї постановочної групи вистави. А в цілому проведені дослідження проблеми: як, в сучасній театральній дійсності, з новими технологіями, з новими театральними напрямками і формами, в особливостях ринкових відносин та конкуренції у певних нішах впливу на духовний розвиток дитини, не втратити те взаєморозуміння і взаємозв'язок між митцем і юним глядачем. Метою дослідження є з’ясовування імовірних варіантів розвитку взаємодій учасників сучасного театрального процесу у Харківському театрі для дітей та юнацтва з юним та підлітковим глядачем. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject theatergoer ua
dc.subject theaters for children and young people ua
dc.title Особливості взаємодії митця та глядача в процесі творчої діяльності Харківського театру для дітей та юнацтва (2010–2020 рр.) ua
dc.title.alternative кваліфікац. робота на здобуття освітнього ступеня «магістр», спец. 026 "Сценічне мистецтво" ua
dc.type Thesis ua


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись