Репозиторій ХДАК

Особливості взаємодії митця та глядача в процесі творчої діяльності Харківського театру для дітей та юнацтва (2010–2020 рр.)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гапанович, А.
dc.date.accessioned 2023-11-21T11:17:57Z
dc.date.available 2023-11-21T11:17:57Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гапанович, А. Особливості взаємодії митця та глядача в процесі творчої діяльності Харківського театру для дітей та юнацтва (2010–2020 рр.) : кваліфікац. робота на здобуття освітнього ступеня «магістр», спец. 026 "Сценічне мистецтво" / Андрій Гапанович ; наук. кер. Ігор Борис ; М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Ф-т сценічного мистецтва, Каф. режисури. — Харків, 2023. — 203 с. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2600
dc.description.abstract Історія Харківського театру для дітей та юнацтва нерозривно пов'язана і тісно переплітається з усією історією театрального мистецтва для дітей в Україні. Протягом усієї своєї складної біографії його цілі і завдання, які стояли в минулому і визначаються в даний час, колектив театру намагався і намагається виконувати, вибудовуючи з ними свій творчий процес, свою кадрову і репертуарну політику. Актуальність наукового дослідження роботи полягає в тому, що в ній вперше відбувається спроба фіксації та аналізу діяльності Харківського театру для дітей та юнацтва в період 2010-2020 років та визначається необхідністю виявлення особливостей мистецькоїта суспільної взаємодії митця, глядача, вистави в процесі творчої діяльності театру за вказаний період. У даній роботі досліджені питання необхідності комплексного підходу до вирішення проблем: як зміцнити розуміння в молодих акторах, що театр для дітей – це не просто «трамплін» у «доросле» театральне життя, а це і є вершина професійної майстерності; що дитячий та підлітковий глядач найвимогливіший і самий відвертий; що творчий процес в театрі для дітей вимагає особливого підходу і від драматурга, і від режисера, і від артиста, і від художника, і від композитора, і взагалі, від усієї постановочної групи вистави. А в цілому проведені дослідження проблеми: як, в сучасній театральній дійсності, з новими технологіями, з новими театральними напрямками і формами, в особливостях ринкових відносин та конкуренції у певних нішах впливу на духовний розвиток дитини, не втратити те взаєморозуміння і взаємозв'язок між митцем і юним глядачем. Метою дослідження є з’ясовування імовірних варіантів розвитку взаємодій учасників сучасного театрального процесу у Харківському театрі для дітей та юнацтва з юним та підлітковим глядачем. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject theatergoer ua
dc.subject theaters for children and young people ua
dc.title Особливості взаємодії митця та глядача в процесі творчої діяльності Харківського театру для дітей та юнацтва (2010–2020 рр.) ua
dc.title.alternative кваліфікац. робота на здобуття освітнього ступеня «магістр», спец. 026 "Сценічне мистецтво" ua
dc.type Thesis ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу