Репозиторій ХДАК

Організація роботи мультимедійного ньюзруму у прифронтових регіонах під час активної фази бойових дій (з досвіду редакції "Суспільне. Харків")

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мавричев, В.
dc.date.accessioned 2023-11-21T18:17:49Z
dc.date.available 2023-11-21T18:17:49Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Мавричев, В. Організація роботи мультимедійного ньюзруму у прифронтових регіонах під час активної фази бойових дій (з досвіду редакції "Суспільне. Харків") : кваліфікац. робота на здобуття другого (магістер.) рівня вищої освіти, спец. 021 "Аудіовізуальне мистецтво та виробництво" / В’ячеслав Мавричев ; наук. кер. Н. В. Мархайчук ; М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Ф-т аудіовізуального мистецтва, Каф. фотомистецтва та операторської майстерності. — Харків : ХДАК, 2023. — 52 с.  ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2606
dc.description.abstract Актуальність теми зумовлена інтересом до визначення та виявлення неправдивої інформації, використанням візуальних та інформаційних маніпуляцій та методів впливу на аудиторію з боку зацікавлених осіб шляхом створення аудіовізуального контенту, що продукується за стандартами телебачення, або з порушенням їх. У цій роботі ми стаємо свідками системного виготовлення замовних матеріалів з метою розширення цільової аудиторії, задля залучення до підтримання однієї із заборонених партій. Як це вплинуло на політичну ситуацію та чи спрацювали такі точки впливу в межах широкомасштабної агресії рф. Отже, актуальність полягає в вивченні та недопущенні подібних матеріалів у майбутньому до масового застосування на теоретичному рівні. Також в роботі буде приділено увагу новим методам впливу з боку чинної влади на суспільство аудіовізуальним шляхом. Безперервний розвиток суспільства вимагає створення нових та сучасних аудіовізуальних продуктів та підходів до їх виробництва. Тож маємо за мету у науковому проекті розглянути історичне становлення таких підходів та методів модернізації комерційних аудіовізуальних матеріалів. Задля більш точного розуміння слід зануритися у історичну проблематику питання, як на локальному рівні так і на всеукраїнському від політичних мультфільмів кінця так званих «дев’яностих» та початку «двотисячних» до сучасних форм та методів впливу і маніпуляцій. Мета та завдання дослідження. У межах професійної діяльності (власний кореспондент телеканалу «112.ua» у місті Харкові, яку автор обіймав із жовтня 2020 по грудень 2021 років), зібрати матеріали комерційного характеру («джинса»), які створюються за політичним замовленнями членів певної, на час створення наукового проекту, вже забороненої партії, з метою їхнього дослідження, впливу на цільову аудиторію, особливостей створення та ролі в візуальному та інформаційному впливі на локальному та всеукраїнському рівні. Об’єкт дослідження - об’єктом дослідження у даній частині науково-дослідницької роботи виступатиме сутність комерційних телематеріалів, начебто новинарного характеру, однак із виразною присутністю політичної реклами, яку на журналістському сленгу називають «джинсою». На прикладі політичних телевізійних сюжетів локального рівня із невід’ємною політичною складовою. Предмет дослідження - ряд аудіовізуальних продуктів, передумови створення, вартість розміщення, вплив, процес створення та результати політичної реклами, «джинси». ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject TV news ua
dc.subject newsroom ua
dc.subject audiovisual production in times of war ua
dc.title Організація роботи мультимедійного ньюзруму у прифронтових регіонах під час активної фази бойових дій (з досвіду редакції "Суспільне. Харків") ua
dc.title.alternative кваліфікац. робота на здобуття другого (магістер.) рівня вищої освіти, спец. 021 "Аудіовізуальне мистецтво та виробництво" ua
dc.type Master thesis ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу