Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шарпило, М. | |
dc.date.accessioned | 2023-11-28T17:01:53Z | |
dc.date.available | 2023-11-28T17:01:53Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Шарпило, М. Культурологічний дискурс Голокосту в соціальній мережі «ТікТок» [Електронний ресурс] = Culturological discourse of the Holocaust in the TikTok social network // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф. (22-23 листоп. 2023 р.) / М-во культури та інформ. політики України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2023. Ч. 1. С. 7-8. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2632 | |
dc.description.abstract | Соціальні мережі покликані демонструвати динаміку сучасної культури. Використовуючи цифрові технології, вони впливають на створення світових трендів та мають змогу адаптувати історичні наративи для широкого кола користувачів. Як зазначає медіазнавець Е. Ск’яппа, засоби комунікації існують для миттєвого «ефекту популярності», який поширюється серед аудиторії. Медіапродукт не завжди використовує алгоритми осмислення та правдивості. Тому перенесення явища Голокосту в площину ТікТок викликає суперечки. З одного боку, подія за допомогою цієї платформи стає елементом масового споживання, що розширює можливості для впливу на частину суспільства, яка користується Інтернетом. З іншого — у ТікТок відкрито культивуються заклики заперечувати Голокост та повертатися до нацистської ідеології (особливо посилилось це у 2022–2023 рр. у зв’язку з воєнними діями на території України та Ізраїлю). | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | соціальні мережі | ua |
dc.subject | social networks | ua |
dc.title | Культурологічний дискурс Голокосту в соціальній мережі «ТікТок» | ua |
dc.type | Thesis | ua |