dc.contributor.author |
Авершина, А. |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-28T18:36:40Z |
|
dc.date.available |
2023-11-28T18:36:40Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Авершина, А. Візуальний образ України в мистецьких практиках 2000-х років [Електронний ресурс] = Visual image of Ukraine in artistic practices of the 2000s / А. Авершина // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф. (22-23 листоп. 2023 р.) / М-во культури та інформ. політики України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2023. Ч. 1. С. 46-47. |
ua |
dc.identifier.uri |
http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2647 |
|
dc.description.abstract |
У 1990-х рр. Т. Мітчел, один із засновників візуальних студій, вивів ідею візуального повороту в культурі як всеприсутність образу. На думку дослідника, образ зростає в культурній ієрархії, де довгий час головне місце займало слово. Безпосередньо це пов’язано з розвитком технологій, де вирішальну роль надано зображенню, надалі воно стає медійним, що свідчить про його економічну чи політичну значимість. Зміни, які відбуваються в історико-культурному контексті, впливають на формування візуальних образів, що транслюються в медійному просторі. |
ua |
dc.language.iso |
ua |
ua |
dc.publisher |
ХДАК |
ua |
dc.subject |
image of Ukraine |
ua |
dc.subject |
visual image |
ua |
dc.subject |
візуальні репрезентації |
ua |
dc.title |
Візуальний образ України в мистецьких практиках 2000-х років |
ua |
dc.type |
Thesis |
ua |