Дисертацію присвячено дослідженню специфіки вокального мистецтва Внутрішньої Монголії – автономного району Китайської Народної Республіки та осмисленню творчих добутків його провідних композиторів та виконавців у вокальній сфері. Актуальність теми дисертації аргументована теоретичною невизначеністю в українській музикології регіональних аспектів розвитку китайського вокального мистецтва, зокрема становлення традицій академічної вокальної школи на теренах Внутрішньої Монголії, та нагальною потребою сучасної науки і практики в дослідженні композиторської та вокально-виконавської творчості його презентантів, що зазнала світове визнання та відповідна сучасним тенденціям прояву діалогу культур та взаємопроникнення різних ментальностей. Об’єктом дослідження є китайське музичне мистецтво ХХ – початку ХХІ ст. Предметом – специфіка вокального мистецтва Внутрішньої Монголії в контексті розвитку китайської музики ХХ – початку ХХІ ст.
The thesis is dedicated to the study of the specifics of the vocal art of Inner Mongolia, an autonomous region of the People's Republic of China, and to the understanding of the creative achievements of its leading composers and vocal performers. The relevance is argued by the theoretical uncertainty in Ukrainian musicology of
regional aspects of the development of Chinese vocal art, in particular the formation of the traditions of the academic vocal school on the territory of Inner Mongolia, and the urgent need of modern science and practice in the study of globally recognized compositional and vocal performance work of its presenters, which corresponds to the modern trends in the manifestation of the dialogue of cultures and the interpenetration of different mentalities. The object of research is Chinese musical art of the 20th – early 21st centuries. The subject is the specificity of the vocal art of Inner Mongolia in the context of the development of Chinese music in the 20th – early 21st centuries.