Короткий опис(реферат):
Навесні 2008 р. у Львові означилася принципово нова мистецька платформа, яка стартувала медіаакцією львівських митців Б. Шуміловича та А. Ліника (тогочасного виконавчого директора «Інституту актуального мистецтва» у Львові) та концертом експериментальної електронної музики К. Заволоки (Київ), у супроводі радикального електронного проєкту Д. Федоренка «KOTRA» та аудіовізуальних проєкцій «AKUVIDO» від медіамитців В. Довгалюка та Г. Куц (Україна-Берлін) із його наступним обговоренням. Попри актуальність самої появи в артсередовищі міста медійних проєктів від відомих молодих митців, ці акції лишилися не затребуваними публікою, окресливши перед організаторами платформи (ТМ «Шутка» та КМЦ «Дзига») та її куратором Б. Шуміловичем (одночасно куратор мультимедійної бібліотеки Центра міської історії Центрально-Східної Європи) потребу розширити сферу своєї виставково-кураторської діяльності до освітньо-кураторських ініціатив, з метою винайти придатний для Львову спосіб презентувати актуальні концепції культурно-мистецьких продуктів, і в першу чергу — технологічне мистецтво цифрових медіа. Протягом 2009–2012 (у рамках «Тижня актуального мистецтва») у місті щорічно відбувався Міжнародний фестиваль сучасного мистецтва та
цифрових технологій МедіаДепо. У його межах, відповідно до обраної кураторської стратегії «знайти можливості для взаємодії і розвитку мистецтва і цифрової / електронної / медійної культури та знайти механізми для зміни соціального та загальнокультурного процесу в кращу сторону», влаштовувалися майстер-класи, лекції та покази медійного мистецтва від престижних європейських фестивалів і бієнале, серед яких австрійський “Ars Electronica” (Лінц), німецькі “Interfilm” та “Transmediale” (Берлін), польські “Impakt” (Лодзь) та “WRO” (Вроцлав), словенський “Videomedea” (Новий сад) та ін., а також представників українського медіаруху (відеоарт, гібридні та інтерактивні медіа, експериментальна анімація та відео тощо).