Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Донець, Р.
dc.date.accessioned 2024-01-02T20:14:19Z
dc.date.available 2024-01-02T20:14:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Донець, Р. Сай-фай горор у відеоіграх [Електронний ресурс] = Sci-fi horror in videogames / Р. Донець // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф. (22-23 листоп. 2023 р.) / М-во культури та інформ. політики України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад.відп. за вип.голова оргкомітету) та ін.]. Харків : ХДАК, 2023. Ч. 2. С. 64-65. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2811
dc.description.abstract Жанрово-видова диференціація творів мистецтва є важливою складовою наукового дискурсу та практичної складової аудіовізуального мистецтва й виробництва. Аналіз жанрового різноманіття кінотворів має широке відображення у фахових джерелах, на відміну від жанрового аналізу відеоігор. Тим часом, сучасні відеоігри успішно конкурують з голлівудськими фільмами не лише за бюджетом та касовими зборами, а й за рівнем драматургії, режисури та ін. Разом з тим можна відзначити феномен жанрової дифузії між кінотворами та відеоіграми, що стосується зокрема і жанру сай-фай хоррор. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject комп'ютерні ігри ua
dc.subject computer games ua
dc.subject хоррор ua
dc.subject horror ua
dc.title Сай-фай горор у відеоіграх ua
dc.type Thesis ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу