Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коновалова, С. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-03T10:32:51Z | |
dc.date.available | 2024-01-03T10:32:51Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Проблеми оповідності та відсутність монтажності в режисерських роботах [Електронний ресурс] = Problems of storytelling and absense of editing in director’s works / С. Коновалова // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф. (22-23 листоп. 2023 р.) / М-во культури та інформ. політики України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад.відп. за вип.голова оргкомітету) та ін.]. — Харків : ХДАК, 2023. — Ч. 2. — С. 76-77. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2818 | |
dc.description.abstract | Програми студентів творчих професій орієнтовані на набуття практичного досвіду. Цей досвід вони можуть отримати під час виконання творчих завдань, проходячи всі три етапи (підготовчий, знімальний, монтажно-тонувальний) створення аудіовізуального твору. І, як правило, труднощі в студентів виникають під час створення задуму та режисерської експлікації. Це пояснюється тим, що створену ідею сценарію, зазвичай, оповідання, текст, неможливо відзняти. Майбутній режисер має навчитися мислити монтажно. Таку теорію монтажу висував ще С. Ейзенштейн, і загальна його думка була така: екранний твір або фільм складається із зображень, які зіставляються так, що при русі просувають сюжет у свідомості глядача. У такому сенсі варто звернутися до досвіду режисерів документального кіно, котрі знімають окремі фрагменти відео, які стикаючись один з одним і утворюють ті взаємозв’язки в голові глядача, що створюють асоціації та метафори. | ua |
dc.language.iso | other | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | кіномонтаж | |
dc.subject | film editing | |
dc.title | Проблеми оповідності та відсутність монтажності в режисерських роботах | ua |
dc.type | Thesis | ua |