Repository KhDAK

Фортепіанне виконавство: першочерговість інтонаційного осмислення фактури у процесі її прочитання та інтерпретаційного втілення

Show simple item record

dc.contributor.author Кріпак, О.
dc.date.accessioned 2024-01-05T17:10:47Z
dc.date.available 2024-01-05T17:10:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кріпак, О. Фортепіанне виконавство: першочерговість інтонаційного осмислення фактури у процесі її прочитання та інтерпретаційного втілення [Електронний ресурс] = Рiano performance: the priority of intonation comprehension of the texture in the process of its reading and interpretive embodiment / О. Кріпак // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф. (22-23 листоп. 2023 р.) / М-во культури та інформ. політики України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад.відп. за вип.голова оргкомітету) та ін.]. — Харків : ХДАК, 2023. — Ч. 2. — С. 108-110. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2832
dc.description.abstract На сьогодні в теоретичному музикознавстві закладено засади повноцінної, науково-аргументованої теорії фактури в музиці. Фактура — комплексне явище та наріжний виражальний засіб, який за своєю значимістю кореспондує з формою-структурою. У процесі дослідження встановлено, що ці дві складові — невід’ємні для «будівельного» процесу утворення будь-якого музичного матеріалу та визначено, що форма є способом розвитку цього матеріалу твору, а фактура — способом його викладу. Методологічна основа розгляду співіснування цих компонентів ґрунтується на тривимірності фактурного простору музичного твору (фортепіанного твору), його конфігуративній природі. Параметри фактури — вертикаль, горизонталь, глибина — у своїй єдності — запорука створення композитором і реалізацією виконавцем-піаністом загального простору звуковідтворення музичного твору. ua
dc.language.iso other ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject фортепіанне виконавство ua
dc.subject piano performance ua
dc.title Фортепіанне виконавство: першочерговість інтонаційного осмислення фактури у процесі її прочитання та інтерпретаційного втілення ua
dc.type Thesis ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account