Репозиторій ХДАК

Піаністичні традиції Харкова та їхнє втілення у творчій діяльності кафедри фортепіано Харківської державної академії культури

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сердюк, Я.
dc.date.accessioned 2024-01-05T17:22:02Z
dc.date.available 2024-01-05T17:22:02Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Сердюк, Я. Піаністичні традиції Харкова та їхнє втілення у творчій діяльності кафедри фортепіано Харківської державної академії культури [Електронний ресурс] = Kharkiv piano traditions and their implementation in the creative activities of the piano department of Kharkiv State Аcademy of Сulture / Я. Сердюк // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф. (22-23 листоп. 2023 р.) / М-во культури та інформ. політики України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад.відп. за вип.голова оргкомітету) та ін.]. — Харків : ХДАК, 2023. — Ч. 2. — С. 110-112. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2833
dc.description.abstract Генезу харківської піаністичної школи дослідники зазвичай пов’язують з останніми десятиліттями ХІХ — початком ХХ ст. і, зокрема, з діяльністю І. І. Слатіна — засновника харківського музичного училища та консерваторії, Р. В. Геніки, піаніста і одного з перших вітчизняних теоретиків фортепіанного мистецтва, свого часу відомого своїми тематичними концертами-лекціями, у яких музикант охоплював значну кількість матеріалу, демонстрував блискучу ерудицію та вміння яскраво подати інформацію. Серед видатних музичних діячів, що працювали в Харкові в цей період, назвемо також А. Ф. Бенша, піаніста, який завершував свою професійну освіту під керівництвом Ф. Ліста у Будапешті, С. А. Брікнера, що до початку роботи у «слатінському училищі» обіймав посаду професора Варшавського музичного інституту, його ученицю Є. Ф. Нібур (з якою вони створили блискучий фортепіанний дует, що здійснював активну концертну діяльність), А. В. Шульц- Евлера, піаніста і композитора, також вихованця Варшавського музичного інституту, який згодом вдосконалював свою майстерність під керівництвом одного з кращих учнів Ф. Ліста К. Таузіга. З Харковом також пов’язаний один з етапів життя та творчості В. Горовиця, який поєднував концертну діяльність із викладанням і музичною критикою. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject Харківська фортепіанна школа ua
dc.title Піаністичні традиції Харкова та їхнє втілення у творчій діяльності кафедри фортепіано Харківської державної академії культури ua
dc.type Thesis ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу