Repository KhDAK

Піаністичні традиції Харкова та їхнє втілення у творчій діяльності кафедри фортепіано Харківської державної академії культури

Show simple item record

dc.contributor.author Сердюк, Я.
dc.date.accessioned 2024-01-05T17:22:02Z
dc.date.available 2024-01-05T17:22:02Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Сердюк, Я. Піаністичні традиції Харкова та їхнє втілення у творчій діяльності кафедри фортепіано Харківської державної академії культури [Електронний ресурс] = Kharkiv piano traditions and their implementation in the creative activities of the piano department of Kharkiv State Аcademy of Сulture / Я. Сердюк // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф. (22-23 листоп. 2023 р.) / М-во культури та інформ. політики України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад.відп. за вип.голова оргкомітету) та ін.]. — Харків : ХДАК, 2023. — Ч. 2. — С. 110-112. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2833
dc.description.abstract Генезу харківської піаністичної школи дослідники зазвичай пов’язують з останніми десятиліттями ХІХ — початком ХХ ст. і, зокрема, з діяльністю І. І. Слатіна — засновника харківського музичного училища та консерваторії, Р. В. Геніки, піаніста і одного з перших вітчизняних теоретиків фортепіанного мистецтва, свого часу відомого своїми тематичними концертами-лекціями, у яких музикант охоплював значну кількість матеріалу, демонстрував блискучу ерудицію та вміння яскраво подати інформацію. Серед видатних музичних діячів, що працювали в Харкові в цей період, назвемо також А. Ф. Бенша, піаніста, який завершував свою професійну освіту під керівництвом Ф. Ліста у Будапешті, С. А. Брікнера, що до початку роботи у «слатінському училищі» обіймав посаду професора Варшавського музичного інституту, його ученицю Є. Ф. Нібур (з якою вони створили блискучий фортепіанний дует, що здійснював активну концертну діяльність), А. В. Шульц- Евлера, піаніста і композитора, також вихованця Варшавського музичного інституту, який згодом вдосконалював свою майстерність під керівництвом одного з кращих учнів Ф. Ліста К. Таузіга. З Харковом також пов’язаний один з етапів життя та творчості В. Горовиця, який поєднував концертну діяльність із викладанням і музичною критикою. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject Харківська фортепіанна школа ua
dc.title Піаністичні традиції Харкова та їхнє втілення у творчій діяльності кафедри фортепіано Харківської державної академії культури ua
dc.type Thesis ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account