Короткий опис(реферат):
Протягом останнього століття музична культура Китаю збагатилася
численними яскравими зразками опер, об’єднаних, за визначенням деяких
дослідників, визначенням «проєвропейська опера», створеними китайськими
митцями — здебільшого представниками національної композиторської школи.
Однак, частіше в науковій літературі трапляється визначення «сучасна китайська
опера» або «китайська опера західного зразка». У цих численних музично-сценічних
творах яскраво й багатогранно презентовані різноманітні жіночі персонажі, і саме
вони часто мають провідне значення в загальній драматургії того чи іншого твору,
стаючи головними героїнями сюжету, до дій і почуттів яких сюжетно прив’язані
інші дійові особи. Показовим є той факт, що найперша повномасштабна китайська
«проєвропейська» опера (1945) має назву її головного жіночого персонажу «Сива
дівчина».