dc.contributor.author |
Дін, Боюй |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-06T19:42:32Z |
|
dc.date.available |
2024-01-06T19:42:32Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Специфіка трактування жіночих образів у сучасних китайських операх [Електронний ресурс] = Specifics of treatment of female images in contemporary Chinese operas / Дін Боюй // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф. (22-23 листоп. 2023 р.) / М-во культури та інформ. політики України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад.відп. за вип.голова оргкомітету) та ін.]. Харків : ХДАК, 2023. Ч. 2. С. 124-126. |
ua |
dc.identifier.uri |
http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2838 |
|
dc.description.abstract |
Протягом останнього століття музична культура Китаю збагатилася
численними яскравими зразками опер, об’єднаних, за визначенням деяких
дослідників, визначенням «проєвропейська опера», створеними китайськими
митцями — здебільшого представниками національної композиторської школи.
Однак, частіше в науковій літературі трапляється визначення «сучасна китайська
опера» або «китайська опера західного зразка». У цих численних музично-сценічних
творах яскраво й багатогранно презентовані різноманітні жіночі персонажі, і саме
вони часто мають провідне значення в загальній драматургії того чи іншого твору,
стаючи головними героїнями сюжету, до дій і почуттів яких сюжетно прив’язані
інші дійові особи. Показовим є той факт, що найперша повномасштабна китайська
«проєвропейська» опера (1945) має назву її головного жіночого персонажу «Сива
дівчина». |
ua |
dc.language.iso |
ua |
ua |
dc.publisher |
ХДАК |
ua |
dc.subject |
опера китайська |
ua |
dc.subject |
музична культура Китаю |
|
dc.subject |
Chinese opera |
|
dc.title |
Специфіка трактування жіночих образів у сучасних китайських операх |
ua |
dc.type |
Thesis |
ua |